ינקי גרופ: הפרסום הנייד יותר משילש עצמו עד שנת 2016

Mobile Advertising Forecast 2012: Marketing Steps Through the Looking Glass, דו”ח של חברת המחקר Yankee Group שפורסם ב- 14 באוגוסט 2012, מצביע על כך שהכנסות הפרסום הנייד צפויות לגדול פי 3.5 מהרמה הנוכחית שלהן ועד שנת 2016.

מה שיניע את מרבית הגידול הוא שווקים בעלי גידול גבוה דוגמת ברזיל, הודו וסין שבשלושתן יחדיו יגיעו ההכנסות ב- 2016 ל- 6 מיליארד דולר.

לדברי חברת המחקר צפוי הפרסום הנייד להפוך לפלטפורמה הדומיננטית עבור שיווק דיגיטלי במספר מדינות.

מחשבי לוח (טבלטים) מניבים הכנסות פרסום גדולות פי שישה מאשר ה- feature phones אשר שלטו בשוק לפני חמש שנים. בשנת 2016 יותר מרבע מהמכשירים הניידים בעולם יהיו טבלטים.