יבמ: מותגים נאבקים כדי לעמוד בדרישות והצרכים של הקונים-של-היום ובהם בני דור ה- Z

18:26 14.01.2017

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: ,

Uniquely Generation Z: What brands should know about today’s youngest consumers, דו”ח של חברת IBM  שפורסם ב- 12 בינואר 2017 בוחן את דפוסי הקניות של בני דור Generation Z [או Gen Zers].

מדובר בדור אשר נולד באמצע וסוף שנות ה- 90 ובשנות ה- 2000 המוקדמות (עד שנת 2010). אוכלוסיית דור זה בעולם צפוייה להגיע ל- 2.6 מיליארד איש בשנת 2020.

מסקר [Customer Experience Study] שערכה IBM Institute for Business Value בקרב 15,000 צרכנים בני דור ה- Z בני 13-21 ב- 16 מדינות עולה כי 98% מבני דור זה – שהם בעלי כוח קנייה פוטנציאלי בהיקף 44 מיליארד דולר – עדיין מבצעים קניותיהם בחנויות פיזיות: 67% מהם כל הזמן ו- 31% עושים מידי פעם.

לדברי עורכי הדו”ח, על הקמעונאים – הנאבקים לעמוד בדרישות והצרכים של הקונים-של-היום ובהם בני דור ה- Z – חייבים לבצע במהירות שינויים כדי להניב נאמנות בקרב צרכנים המדלגים מהחנות הפיסית לחנות המקוונת, למובייל ולרשת החברתית ואז שוב חזרה לחנות הפיסית.

עוד עולה מהסקר כי בני דור ה- Z דורשים אינטראקציות אשר מאוד מותאמות אישית, מעריכים איכות על-פני מחיר ורוצים קשר עם המותג בכל הערוצים.

אינפוגרפיה של הממצאים העיקריים ניתן למצוא כאן. ניתן להגיע למחקר באמצעות הקישור כאן.