יבמ: הגידול של המדיה החברתית יוצר הזדמנויות ואתגרים חדשים לקמעונאים

סקר בינלאומי שערכה חברת IBM בקרב 28,000 צרכנים וממצאיו פורסמו ב- 17 בינואר 2012 מצביע על כך שצרכנים מחפשים אחר התנסות שופינג אישית יותר ומוכנים לחלוק מקצת מפרטיהם האישיים עם קמעונאים המועדפים בעיניהם וזאת במטרה שחברות מותגים ילמדו כיצד, מתי והיכן בדיוק לפנות אליהם.

מהסקר עולה כי צרכנים מוכנים לספר לקמעונאים שלהם לגבי הרגלי המדיה שלהם (75%), דמוגרפיה (73%), זהות אישית כמו שם וכתובת (61%), סגנון חיים (59%) ומיקום (56%) וזאת לשם חוויית שופינג מוכוונת וחכמה יותר.

הצרכנים שהשתתפו בסקר אמרו כי הם רוצים לקבל יותר תקשורת אולם הם רוצים לקבל אותה בערוצי מדיה המועדפים עליהם ובדרך רלבנטית.