חח”י: מכרז לביצוע פרוייקטים מבוססי תשתית מיקרוסופט

הגוף המפרסם: חברת החשמל לישראל (חח”י)

נושא המכרז: מכרז לביצוע פרוייקטים מבוססי תשתית מיקרוסופט

מס’ המכרז: 130010690

תאריך פרסום: 4 באפריל 2019

מועד אחרון: 5 במאי 2019

הערות: חברת החשמל מבקשת לבצע התקשרות עם חברה בעלת ההתמחויות הבאות – פיתוח מערכות אינטרנט ואפליקציות מתקדמות, תוך תמיכה ביכולות אינטראקטיביות ובכלל ערוצי ההנגשה הקיימים כיום בשוק, התמחות בבניית אתרים שיווקיים ותפעוליים, בניית פורטל לשימוש עצמי עבור הלקוח (Self service portal), עיצוב חווית משתמש, UI/UX בניית אתרים רספונסיביים, פיתוח אפליקציות ואתרים מתואמים לסלולרי (רספונסיבי/מותאם/היברידי/Native), ארכיטקטים לפיתרונות ויישומים, הנגשה, אבטחת מידע, ניהול בסיסי נתונים, שדרוג והסבה לטכנולוגיות מתקדמות, התממשקות למערכות תפעוליות של הארגון.

במסגרת ההתקשרות שבנדון, המציע יספק פתרון וכלים, יאפיין ויעצב את הפתרונות המבוקשים, יקים ויתקין את המערכות הנדרשות, ידריך, יתעד, יטמיע וייתן שירותי תמיכה ותחזוקה.

המכרז יכלול פיתוח ותחזוקת פרויקטים (קיימים ועתידיים) על גבי תשתיות חברת Microsoft, בדגש על סביבת הענן AZURE בכל קשת הפתרונות והמוצרים של מיקרוסופט.

הספק נדרש להתמחות רבת ניסיון בתחומי הפתרונות הרב ערוציים (אינטרנט,  מובייל ו- CRM), ניהול ידע ופתרונות הקמה, פיתוח, הגירה ושימוש בתוכנה במודל ענן.

המכרז מתייחס לבחירת ספק שיבצע פרויקטים מבוססי תשתיות מיקרוסופט. הפרוייקטים יבוצעו עפ”י חבילות עבודה שתוסכמנה בין שני הצדדים. היקף ההתקשרות מול הספק הזוכה יוגדר כבנק כספי שממנו ימשכו שעות עבור כל חבילת עבודה שתוגדר (עפ”י מנות עבודה או שעות עבודה בפועל).

ההתקשרות עם הספק הזוכה תכלול הקמה והפעלה של מערכות מבוססות תשתיות מיקרוסופט, לרבות תשתיות החומרה והתקשורת עצמה. הספק הזוכה יידרש לספק את פיתוח התוכנה הרלבנטית עבור כלל הסביבות, להקים את המערכת, להתקין, ליישם, להסב, להדריך, להטמיע ולתחזק את המערכת. מדובר הן במערכות קיימות, והן במערכות עתידיות.

הספק הזוכה יהיה אחראי לביצוע כל הפעילויות הנדרשות למימוש והפעלת מערכות שתידרשנה בתקופת ההתקשרות. הפעילות תכלול ניהול הפרויקט, ניהול צוות הספק, מעקב אחר משימות הפרויקט, איפיון הפתרון, התאמות נדרשות, הסבות, התקנות, בדיקות, הפעלה, הדרכה והטמעה וביצוע הפרויקט כולו בהתאם לסטנדרטים המקובלים בחברת החשמל והמשך תמיכה וליווי בתקופת האחריות והשירות. המערכות שתידרשנה בתוקפת ההתקשרות תכלולנה התממשקות לכל המערכות הרלבנטיות.