חב’ SAP הודיעה כי המנכ”ל שלה בתשע השנים האחרונות Bill McDermott פורש לאלתר מתפקידו לאחר שהחליט שלא לחדש את החוזה שלו בתפקיד

08:48 11.10.2019

קטגוריות: משאבי אנוש תוכנה

תגים: ,

ביום שישי, 11.10.2019, בשעה 05:30 דיווחתי בחלון מבזקים של אתר זה: חב’ SAP הודיעה אמש (10.9.2019) כי המנכ”ל שלה בתשע השנים האחרונות Bill McDermott פורש לאלתר מתפקידו לאחר שהחליט שלא לחדש את החוזה שלו בתפקיד; בשלב זה ימלאו את מקומו Jennifer Morgan  ו- Christian Klein  כמנכ”לים משותפים.

יצויין כי ביל מקדרמוט הצטרף לחברת סאפ ב- 2002 כמנהל SAP North America.  בשלב זה טרם ברור מה השיבה לפרישתו מהחברה.

באוגוסט 2011 דיווחתי כאן באתר כי המועצה המפקחת של חברת התוכנה הגרמנית SAP AG החליטה ב- 7 ביולי 2011 להאריך את חוזיהם האישיים של שני המנכ”לים המשותפים של החברה [Jim Hagemann Snabe ו- Bill McDermott] עד 30 ביוני 2017. השניים החלו למלא את תפקידי המנכ”לים המשותפים בתחילת שנת 2010 לאחר שהמנכ”ל הקודם ליאו אפותקר [Leo Apotheker] עזב לטובת חברת Hewlett-Packard, HP.

ביולי 2013 דיווחתי כאן באתר כי  Jim Hagemann Snabe  המנכ”ל המשותף של חברת התוכנה SAP יפרוש בחודש מאי 2014 מתפקידו ויהפוך לחבר במועצת המנהלים של החברה. כתוצאה מכך האמריקני Bill McDermott יהיה מנכ”ל יחיד של חברת SAP שתיפקדה מאז 2010 עם שני מנכ”לים משותפים לאחר שהמנכ”ל הקודם Leo Apotheker נאלץ לעזוב את תפקידו.

למחרת דיווחתי כאן באתר כי האמריקני Bill McDermott המכהן כיום כמנכ”ל משותף ויהיה מנכ”ל יחיד של חברת SAP ממאי 2014, הכחיש שמועות עקשניות הקיימות זמן מה כאילו בכוונתו לעבור מכהונתו הנוכחית לפוליטיקה האמריקנית. “איני בטוח מהיכן נובעות השמועות הללו אבל אני שומע אותן יותר מידי פעמים והגיע הזמן להבהיר זאת. תשוקת חיי היא SAP. אין ולא היו לי כל כוונות פוליטיות”. הוא אמר כי בכוונתו למלא את מלוא תקופת כהונתו (עד יוני 2017) והוסיף כי ימשיך אף מעבר למועד זה במידה ומועצת המנהלים תבקש זאת.

בספטמבר 2015 דיווחתי בחלון המבזקים כאן באתר כי הנהלת SAP מצפה שהמנכ”ל שלה Bill McDermott  יחזור לעבודה במשרדיה הראשיים בגרמניה בתחילת החודש הבא; בחודשים האחרונים עבד בארה”ב לאחר שאיבד עינו בעת שנפל מהמדרגות בבית אחיו בארה”ב ביולי האחרון.