חב’ Opensignal מפרסמת דירוג עולמי (כולל ישראל) של מהירויות הורדה והזמנים של עומסי שיא במהלך היממה [Global Ranking on Download Speed & Peak Usage] לגבי 4G LTE

The 5G Opportunity: How 5G will solve the congestion problems of today’s 4G networks, דו”ח של חברת Opensignal  שפורסם ב- 20 בפברואר 2019 אומר כי תנודתיות רבה במהירויות דור רביעי [4G] יחד עם גודש גובר ברשתות [Network Congestion] מדגישים את הצורך של ארצות הברית בדור החמישי. התועלת המשמעותית של הדור החמישי הוא בהקלת לחצי הגודש והקיבולת על רשתות המובייל העולמיות. “גם המדינות בעלות מהירויות הדור הרביעי הגדולות ביותר זקוקות לדור החמישי כדי להתמודד עם הנפילות הגדולות במהירויות בזמנים עמוסים”, נאמר בדו”ח.

אופנסיגנל מפרסמת דירוג עולמי של מהירויות הורדה והזמנים של עומסי שיא במהלך שעות היממה [Global Ranking on Download Speed & Peak Usage] לגבי 4G LTE. הדו”ח החדש כולל השוואה של מהירויות רשת ב- 77 מדינות שונות בעולם כולל בארה”ב.

הדו”ח וההודעה לעיתונות שפורסמה בעקבותיו מדגישים את ארה”ב והדירוגים ההשוואתיים של ערים שונות בה.

את הדירוג לגבי השעה המהירה ביותר במהלך היום מובילות דרום קוריאה ושווייץ [כ”א מהן עם כ- 55Mbps], הולנד וסינגפור [ כ”א מהן עם כ- 54Mbps], נורבגיה ודנמרק [כ”א מהן עם כ- 53Mbps], אוסטרליה, ניו זילנד וקנדה. בריטניה ממוקמת רק במקום ה- 30 וארצות הברית רק במקום ה- 47.

ישראל – בדו”ח גם מספר נתונים לגבי ישראל ובהם:

+ 14.3 – מהירות הדור הרביעי בשעה האיטית ביותר ביממה ואילו  37.4 – מהירות הדור הרביעי בשעה המהירה ביותר במהלך היממה.

+ ההבדל במהירות ההורדה של הדור הרביעי עומד על פי 2.6 בין השעה המהירה ביותר לבין השעה האיטית ביותר בישראל.