חב’ IBM מרחיבה את יכולות התגובה שלה לאירועי אבטחה: הכריזה על השקעה של 200 מיליון דולר ומקימה מטה אבטחה עולמי חדש עבור המגזר המסחרי

20:25 19.11.2016

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: ,

חטיבת אבטחת המידע במטה העולמי של חטיבת IBM הודיעה ב- 16.11.2016 על הרחבה משמעותית של יכולות התגובה לאירועי אבטחה. זאת באמצעות הקמת מוקדי פעילות נוספים בפריסה כלל-עולמית, הצעת שירותים חדשים, והצגת שורת פתרונות תוכנה. המהלך הנוכחי של IBM מתבצע במסגרת השקעה כוללת של 200 מיליון דולר.

במרכזי פעילות אבטחת המידע של IBM מועסקים 1,400 מומחים, שיעשו מעתה שימוש בטכנולוגיות קוגניטיביות דוגמת אלה של IBM Watson – על מנת להציע שירות משופר ללקוחות. בין השאר, יאפשר Watson לנהל צ’ט עם המחשב לצורך קבלת נתונים אונליין אודות מצבו של הלקוח הפונה לסיועו בעת פריצה.

בקיימברידג’ מסצ’וסטס מקימה יבמ את ה- Cyber Range – הסימולטור הראשון בעולם לאירועי סייבר במגזר העסקי. הסימולטור יאפשר לצוותי אבטחת המידע של חברות עסקיות גדולות לשפר את מוכנותם לאירוע סייבר. זאת באמצעות התנסות פיזית בהדמיות אינטראקטיביות המציגות איומים ותרחישים שונים, תוך שימוש, בזמן אמת, בתוכנות זדוניות, תוכנות כופר, כלי פריצה ומתקפות המשבשות את פעילות המערכות.

עד כה היו סימולציות מסוג זה זמינות רק עבור לקוחות מהמגזר הביטחוני והממשלתי ומעתה גם לשירות ארגונים עסקיים, החשופים לאיומים האלה.

במקביל גם מגדילה IBM  את רשת ה- IBM X-Force Command Centers העולמית שלה שכיום מטפלת ביותר מטריליון אירועי אבטחה בחודש.

■ פורסם לראשונה בחלון המבזקים באתר זה בתאריך  16.11.2016 בשעה 22:02

■ עדכון: 19.11.2016 בשעה 20:20