חב’ המחקר Strategy Analytics: ירידה של 11%(-) במכירות הסמרטפונים ברבע הרביעי של 2018 וירידה של 11%(-) במכירות הסמרטפונים בסין בשנת 2018 כולה

דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 24 בינואר 2019 אומר כי חלה ירידה בשיעור של 11%(-) במכירות הסמרטפונים בסין ברבע הרביעי של שנת 2018 ל- 107.9 מיליון יחידות.

כמו כן חלה ירידה בשיעור של 11%(-) במכירות הסמרטפונים בסין בשנת 2018 כולה ל- 408.5 מיליון יחידות.

עוד מצביעה חברת המחקר על כך שחלה ירידה שנתית בשיעור של 22%(-) במכירות ה- iPhone במדינה אשתקד וכן ירידה במכירות האייפונים בסין ב- 8 מתוך 12 הרבעונים האחרונים. בשנת 2018 כולה חלה ירידה בשיעור של 22%(-) במכירות בסין, הביצועים הגרועים ביותר מאז שנת 2017.

לדברי חברת המחקר, שוק הסמרטפונים הסיני מצוי במיתון וחווה ירידות במשך חמישה רבעונים רצופים. “השנה שעברה הייתה שנה קשה באופן יוצא מן הכלל ושנה שתעשיית הסמרטפונים תרצה לשכוח”.

חמישה המותגים המובילים מהווים תשעה מכל עשרה מהטלפונים החכמים בנמכרים כיום בסין.