חב’ המחקר IDC: טכ’ חדשות יניעו הוצאות ה- ICT חזרה לשיעור כפול מהתל”ג של הכלכלה העולמית; הוצאות ה- ICT יואצו בחמש השנים הקרובות; הוצאות ה- ICT על שירותי ICT מסורתיים וטכ’ חדשות יגדלו מ- 4.3 טריליון דולר ב- 2016 ל- 5.6 טריליון דולר ב- 2021

Worldwide Black Book, דו”ח של חברת המחקר IDC  אומר כי טכנולוגיות חדשות יניעו הוצאות טכנולוגיית המידע והטלקום [Information and Communications Technology, ICT] העולמיות חזרה לשיעור כפול מזה של התל”ג של הכלכלה העולמית.

לדברי International Data Corporation, הוצאות ה- ICT יואצו במהלך חמש השנים הקרובות.

עוד אומרת חברת המחקר כי הוצאות ה- ICT על שירותי ICT מסורתיים וטכנולוגיות חדשות יגדלו מהיקף 4.3 טריליון דולר בשנת 2016 להיקף של 5.6 טריליון דולר בשנת 2021. מדובר בשיעור גידול שנתי מצטבר של 6% במונחי מטבע קבועים. הגידול השנתי יואץ בתקופה המדובר משיעור של 5.5% בשנת 2017 לשיעור של 6.5% בשנת 2021.

בין הטכנולוגיות החדשות היא מונה את האינטרנט של הדברים [Internet of Things, IoT], רובוטיקה, מציאות רבודה/מציאות מדומה [Augmented and Virtual reality, AR/VR], מחשוב קוגניטיבי ובינה מלאכותית [Artificial Intelligence, AI].

הוצאות ה- IT המסורתיות יגדלו בשיעור שנתי של 3-4 אחוזים במהלך חמש השנים הקרובות ואילו הוצאות הטלקום יגדלו בשיעור של קרוב ל- 1 אחוז בשנה.