חברת סיסקו זכתה בתואר “החברה הרב-לאומית הנבחרת” לשנת 2012 וזאת על תרומתה המשמעותית לייצוא הישראלי

חברת Cisco Systems זכתה בתואר “החברה הרב-לאומית הנבחרת” לשנת 2012 וזאת על תרומתה המשמעותית לייצוא הישראלי.

חברי ועדת הבחירה להענקת אות סחר החוץ של מדינת ישראל לשנת 2012 – המורכבת מנציגי משרד הכלכלה, התאחדות התעשיינים, איגוד התעשייה הקיבוצית ומכון הייצוא – בחרו את החברות הזוכות באותות סחר החוץ לשנת 2012.

יו”ר הוועדה מר אוהד כהן (המשמש כסמנכ”ל סחר חוץ במשרד הכלכלה) פירסם את שמות היצואנים הזוכים שלהם יוענקו תעודות ההוקרה בטקס ממלכתי שייערך ב- 17 בדצמבר 2013 במשכן נשיאי ישראל.

היצואנים נבחנו על-פי קריטריונים הנוגעים להיקף הייצוא, הצטיינות בחדשנות טכנולוגית, הצלחה בינלאומית פורצת דרך, פיתוח בר-קיימא או תרומה לפריפריה וכן נדרשו לעמוד בדרישות הוראות מנכ”ל משרד הכלכלה בדבר התניית סיוע בקיום אחריות חברתית.

חברת סיסקו פועלת בעיקר בתחום פתרונות הניתוב ושירותי רשת חכמים, כולל אבטחת מידע וניידות, וידיאו לארגונים ולספקי שירותים וארכיטקטורות עסקיות וטכנולוגיות. היקף מכירותיה של סיסקו עמד ב- 2012 על כ- 46 מיליארד דולר ויש לה סניפים ב- 190 מדינות. היא מעסיקה 75 אלף עובדים, מתוכם כ- 2,000 בישראל. מרכז הפיתוח הישראלי של סיסקו שנוסד לפני 16 שנה הוא אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה”ב. המרכז עוסק בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות למוצרי הדגל של החברה במגוון תחומים. עד היום סיסקו השקיעה בחברות שנוסדו בישראל סכום כולל של כ- 6.5 מיליארד דולר.

בין היצואנים המצטיינים נכללת גם חברת קונדואיט בע”מ (Conduit). החברה הגיעה להצלחה הודות למוצרים חלוציים המשמשים צרכנים במגוון אמצעי תקשורת ופלטפורמות והיא מצטיינת באיתור מגמות טכנולוגיות הנמצאות בחיתוליהן תוך זיהוי אתגרים שאותן מגמות מציבות בפני הקשר שבין המפרסמים לצרכנים, בין אם בדפדפני אינטרנט או במחשבי לוח.