חברת דואר ישראל מפרסמת בקשה לקבלת מידע בדבר מכירת זמן אויר לשימוש אסירים בבתי הסוהר בישראל

הגוף המפרסם: דואר ישראל

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע בדבר מכירת זמן אויר לשימוש אסירים בבתי הסוהר בישראל

תאריך פרסום: 16 בדצמבר 2019

מועד אחרון: 29 בדצמבר 2019

הערות: בפנייה של חברת דואר ישראל נאמר כי “עפ”י פקודות נציבות שירות בתי-הסוהר,  לאסירים הנמצאים במתקני השב”ס תינתן האפשרות לשמור על קשר עם בני משפחתו באמצעות טלפון ציבורי המותקן בבית-הסוהר.

“חברת בינת תקשורת ומחשבים בע”מ היא החברה שהצעתה נקבעה כזוכה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה של מערכת שירותי טלפון בגבייה למוחזקים במשמורת שב”ס והיא הקימה מערכת טלפוניה בשם ‘שחף‘.

“חברת דואר ישראל מבקשת לספק שירותי מכירת זמן אוויר מקוון לשימוש במערכת ‘שחף’ על-ידי אסירים בבתי הסוהר בישראל. לצורך כך מבקשת חברת הדואר לקבל מידע בדבר גופים המורשים למכור זמן אוויר לשימוש במערכת ‘שחף’.

“לפנייה יש לצרף נתונים אודות ניסיונו המקצועי של המציע לרבות פירוט ניסיון ופרטי מערכת הטעינה, אישורים רלבנטיים משירותי בתי הסוהר וחברת בינת ושמות אנשי הקשר בגופים להם העניק את השירותים כולל מספר טלפון של אנשי הקשר.

“גופים שבאפשרותם לספק את השירות בנדון מתבקשים להעביר לחברת הדואר את פרטיהם. במענה לפנייה זו יש לפרט תהליך חיבור מערכת הטלפוניה למערכות חברת הדואר ואופן מכירת זמן האוויר לאסירים.

“מודגש במפורש כי בקשה זו מהווה שלב ראשוני של איסוף מידע ואינה בגדר מכרז פומבי או הליך מחייב אחר. חברת דואר ישראל אינה מתחייבת לפרסם בעתיד מכרז או לקיים הליך לשדרוג המערכת”.

את המענה לפנייה זו יש להעביר באמצעות כתובת הדוא”ל [email protected] לידי מיכאל קוסופסקי.