זניטאופטימדיה: גידול של 3.5% בהוצאות הפרסום העולמיות ל- 503 מיליארד דולר בסוף שנת 2013

Advertising Expenditure Forecasts, דו”ח של חברת הפרסום ZenithOptimedia מקבוצת Publicis שפורסם ב- 1 באוקטובר 2013 מצביע על כך שבסוף שנת 2013 יסתכמו הוצאות הפרסום העולמיות ב- 503 מיליארד דולר, גידול שנתי של 3.5%.

בשנת 2014 צפוי גידול בשיעור של 5.1% ובשנת 2015 צפוי גידול בשיעור של 5.9%.

לדברי החברה הסכומים המוקצים לפרסום מקוון הולכים וגדלים כל העת.

בארצות הברית יהווה הפרסום הדיגיטלי 21.8% מכלל הוצאות הפרסום (109.7 מיליארד דולר) ב- 2013, גידול של 19% לעומת שנת 2012. הפרסום הנייד, לעומת זאת, יהווה רק 3.7% מכלל ההוצאות (6.2 מיליארד דולר).

לגבי מה מניע את מרבית הגידול בפרסום כיום הרי שתחום המובייל הוא המוביל עם גידול של 81% השנה בשוק האמריקני אולם נתון זה צפוי לקטון ל- 61% בשנת 2014 ול- 53% בשנת 2015.

תחום הפרסום המקוון גדל בכ- 16% ויהווה 27.8% מכלל הוצאות הפרסום בשנת 2015.

הפרסום הנייד העולמי הניב הכנסות של 8.3 מיליארד דולר בשנת 2012 (או 9.5% מהוצאות האינטרנט). בשנת 2015 יגדל נתון זה ל- 33.1 מיליארד דולר (או 25.2% מכלל הוצאות האינטרנט).