התאחדות האלקטרוניקה הצרכנית CEA בכנס השנתי The 2015 International CES: הוצאות האלק’ הצרכנית ב- 2015 יסתכמו ב- 223.2 מיליארד דולר

The U.S. Consumer Electronics Sales and Forecasts, הדו”ח החצי-שנתי של התאחדות האלקטרוניקה הצרכנית [Consumer Electronics Association, CEA] שפורסם ב- 6 בינואר 2015 בפתיחת כנס The 2015 International CES, אומר כי הוצאות האלקטרוניקה  הצרכנית בשנת  2015 יסתכמו ב- 223.2 מיליארד דולר. מדובר בגידול בשיעור של 3% לעומת שנת 2014.

ההכנסות ממוצרי טכנולוגיות חדשות מתפתחות [Emerging Technologies] יכפילו עצמם – גידול של 108% בשנת 2015. מדובר בין היתר במדפסות תלת-מימד [3D], טלוויזיות 4K Ultra-High Definition, מערכות לא-מאויישות [רחפנים, כלי-רכב ללא נהג ורובוטים בשימוש ביתי] ומוצרי מחשוב לביש למיניהם. המוצרים הללו מהווים פחות מ- 5% מכלל ההכנסות הצפויות – לפי התחזית – אולם בשנת 2015 הם צפויים לתרום כ- 11 מיליארד דולר לכלל הכנסות מגזר האלקטרוניקה הביתית.

בתחום המחשוב הלביש [Wearables] – צמידי הכושר [fitness activity bands] וצמידי מעקב רפואי, מחד, ושעונים חכמים [smartwatches] ומשקפיים חכמים [smart eyewear] – הרי שבשנת 2015 צפויים להימכר 30.9 מיליון יחידות, גידול של 61% לעומת שנת 2014. ההכנסות בתחום זה יסתכמו ב- 5.1 מיליארד דולר, גידול שנתי בשיעור של 133%.

המכירות של מכשירים ניידים מחוברים [mobile connected devices ] ובמיוחד טלפונים חכמים (סמרטפונים) ומחשבי לוח (טבלטים) יהוו 34.1% מכלל הוצאות תעשיית האלקטרוניקה הצרכנית בשנת 2015: מכירות הסמרטפונים יגדלו בשנת 2015 בשיעור של 6% ל- 169.3 מיליון מכשירים וההכנסות יהיו 51.3 מיליארד דולר. מכירות הטבלטים יגדלו בשנת 2015 בשיעור של 3% ל- 80.7 מיליון מכשירים וההכנסות יהיו 24.9 מיליארד דולר.