השמעת מוסיקה רועשת בטלפון הנייד: הגורם המרגיז ביותר אנשים לגבי שימוש פומבי בסלולר

חברת Nokia  פירסמה ב- 28 ביולי 2011 ממצאי סקר שערכה לגבי התנהגות עם הטלפון הנייד בפומבי.

מהסקר עולה כי בני משפחה וחברים סלחנים יותר לגבי שימוש בעייתי בטלפון הנייד שעה שעמיתים לעבודה ושותפים עסקיים סלחניים פחות לכך.

הדבר המרגיז ביותר (לדברי 21.48% מהמשיבים) הוא אנשים המאזינים למוסיקה, משחקים משחקים או צופים בסרטים מבלי שהם משתמשים באוזניות אלא כל הדברים מבוצעים באמצעות הספיקר בעוצמה המקסימלית.

הדבר השני המרגיז ביותר (לדברי 20.89% מהמשיבים) הוא ניהול שיחות קולניות בטלפון הנייד.

הדבר השלישי המרגיז ביותר (לדברי 17.49% מהמשיבים) הוא משתמשים אשר שולחים מסרונים או אף מנהלים שיחות קוליות בסלולר באולמות קולנוע.

ב- 15 ביולי 2011 פירסמתי ידיעה לפיה סקר של Redshift Research  שנערך עבור חברת Intel  ב- 16 מדינות באזור EMEA וממצאיו פורסמו בלונדון ב- ביולי 2011, מצביע על כך שלמרות שהשימוש של אנשים שונים בסלולר במקומות ציבוריים אינו נעשה בצורה הולמת הרי שדווקא חל גידול במידת הסובלנות שאנשים מגלים כלפי התנהגות כזו.

ממצאי הסקר מעידים על כך שאנו מאוחדים בתסכול כתוצאה מהיעדר התנהגות נאותה לגבי השימוש בטלפון נייד בפומבי.

67% מהמשתתפים בסקר אומרים כי אנשים מדברי בסלולרי שלהם בקול גבוה מידי במקומות ציבוריים באופן ש”משגע אותם” הכי הרבה והכי מהר.

מקרב אלה שהשתתפו בסקר היו שאמרו שהם מעדיפים שיחטטו באף מול פניהם על-פני האזנה כפויה לשיחות סלולר של אחרים. רק עישון וקללות היו התנהגות נוראה יותר מהשיחות הסלולריות הפומביות.