העליון ידון עוד החודש בעתירה חדשה בנושא אי אישור מינוייה של מישל קרמרמן-דקל כמנכ”לית הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו

ביום ראשון, 7.7.2019, אחרי הצהריים, דיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה: לעליון הוגשה (7.7.2019) עתירה חדשה [למתן צו על תנאי ובקשה לקביעת מועד דיון] בנושא אי אישור מינוייה של מישל קרמרמן-דקל כמנכ”לית הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו; העתירה היא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשלת ישראל, מזכיר הממשלה צחי ברוורמן ומשרד התקשורת; השופטת יעל וילנר החליטה: “העתירה תיקבע לדיון בפני הרכב בהקדם, ולא יאוחר מיום 1.8.2019”. העתירה הוגשה באמצעות עו”ד רם דקל.

= = = = = = = = = = = = = = = = =

■ בסוף חודש פברואר 2019 דיווחתי כאן בחלון המבזקים של האתר כי מישל קרמרמן-דקל [שנבחרה ב- 10/2018 לתפקיד מנכ”לית הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו] הגישה עתירה לבג”ץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשלת ישראל, מזכיר הממשלה ומשרד התקשורת; שופט העליון הורה למשיבים להגיב על העתירה בתוך 15 יום.

■ בחודש מארס 2019 דיווחתי כאן בחלון המבזקים של האתר כי בשלישי (19.3.2019) יידונו יחדיו שתי עתירות נפרדות שהגישו קרן אוזן [המיועדת לתפקיד יו”ר מועצת הרשות השנייה] ומישל קרמרמן-דקל [שנבחרה ב- 10/2018 לתפקיד מנכ”לית הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו] נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשלת ישראל, מזכיר הממשלה ומשרד התקשורת; העתירות הן בגין אי אישור הממשלה שיאפשר להן להיכנס לתפקידיהן.

■ ב- 29.3.2019 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: דיווח: לא תתקיים ישיבת ממשלה ביום א’ בשל ביקור נשיא ברזיל; בישיבה הזו הייתה הממשלה אמורה לאשר מינוי מישל קרמרמן-דקל כמנכ”לית הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו.

■ בחודש אפריל 2019 דיווחתי כאן בחלון המבזקים של האתר כי  בעקבות הודעת עדכון של המדינה, בג”ץ העניק (4.4.2019) ארכה נוספת [לראש הממשלה, ממשלת ישראל, מזכיר הממשלה ומשרד התקשורת] לגבי עתירתה של מישל קרמרמן-דקל [שנבחרה ב- 10/2018 לתפקיד מנכ”לית הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו]; “המשיבים יגישו הודעת עדכון נוספת עד יום 8.4.2019 ” לגבי אישור הממשלה להיכנס לתפקידה.

■ ב- 5 באפריל 2019 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משרד רוה”מ טרם פירסם סדר יום לישיבת ממשלה ביום ראשון הקרוב; לא ידוע אם תתכנס הישיבה בה אמורה הייתה הממשלה לאשר בחירת מנכ”לית חדשה לרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו.

■ בחודש אפריל 2019 דיווחתי כאן בחלון המבזקים של האתר כי  נשיאת העליון אסתר חיות הורתה (7.4.2019) למדינה להשיב עד מחר (8.4): במידה ולא התקיימה היום ישיבת ממשלה – בה הייתה אמורה להתקיים הצבעה על אישור מינוייה של מישל קרמרמן-דקל כמנכ”לית הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו – “המשיבים יתייחסו במסגרת הודעת העדכון מטעמם גם לאמור בבקשה שבכותרת שהוגשה מטעם העותרת [בקשה מטעם העותרת בבג”ץ 1485/19 מיום 7.4.2019 להורות למשיבים כי אישור מינוי העותרת יובא לדיון הממשלה בדרך של משאל בעל פה ללא דיון ולחלופין לקבוע דיון בחלופה השנייה שבעתירה]”.

■ בחודש אפריל 2019 דיווחתי כאן בחלון המבזקים של האתר כי   ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב בפני בג”ץ: נושא אישור מינוייה של מישל קרמרמן-דקל (שנבחרה לתפקיד מנכ”ל הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו)  יידון בישיבת הממשלה הקרובה, אשר צפויה להתקיים ביום 14.4.2019. זאת לפי החלטת מועצת הרשות ולפי המלצת שר התקשורת [דאז] איוב קרא.

■ ב- 31.5.2019 כתבתי בין היתר באייטם שפירסמתי באתר כי “ההחלטה על בחירות חדשות גם מציבה סימן שאלה מה יקרה לגבי בחירת יו”ר ומנכ”ל למועצת הרשות השנייה לטלביזיה ולרדיו לאחר שהממשלה החליטה לאחרונה שלא לאשר את מועמדותיו של השר קרא לתפקידים הללו [קרן אוזן ומישל קרמרמן-דקל, בהתאמה] כפי שדיווחתי באתר זה”.