הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים (במשרד הכלכלה והתעשייה) חנכה את המערכת המקוונת הראשונה בישראל המיועדת ליזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים

הבוקר (3.12.2018) במסגרת  כנס “eCommerce – מחוברים למסחר מקוון” של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים (במשרד הכלכלה והתעשייה) נחנכה המערכת המקוונת הראשונה בישראל המיועדת ליזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים.

מטרת המערכת: הנגשת המידע, ההדרכות והכלים ההכרחיים כיום לכל אזרחי המדינה בעלי גישה לאינטרנט מכל מקום, בכל זמן מהמחשב ומהסלולרי; המערכת המקוונת פתוחה לקהל הרחב עם קורס הסחר המקוון וללא עלות.

אלי כהן שר הכלכלה והתעשייה אמר בכינוס כי “מדינת ישראל נחשבת בעולם למותג של חדשנות בתחומי הטכנולוגיה. בעידן האינטרנטי והקנייה ברשתות, כל עסק יכול לזהות את הפוטנציאל ולהגדיל את המכירות שלו. הרבה עסקים חוששים מהחברות הבינלאומיות, אך בשנת 2017 בלבד הייצוא ממדינת ישראל חצה את רף ה- 100 מיליון דולר, ובתשעה החודשים הראשונים של שנת 2018 חזינו בעלייה בשיעור של 9% בייצוא הישראלי”.

רן קויתי מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים חנך בכנס את מערכת הלמידה המקוונת  הראשונה בישראל שתציע לכלל אזרחי ישראל בדגש על יזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים קורסים בתחומי המסחר המקוון וללא עלות. קורס מסחר מקוון כבר נמצא במערכת המקוונת ובהמשך יהיה ניתן למצוא בין הקורסים את קורס ‘יוזמים עסק’ לבעלי עסקים מתחילים, קורס יזמות עילית, קורס שיווק בפייסבוק, קורס פיננסיים ועוד.

תוצרי הלמידה של הקורסים המקוונים כוללים בין היתר סרטוני הדרכה של מומחים ויועצים מקצועיים, סרטים אינטראקטיביים סביב תחומים כגון מכירת מוצרים בפלטפורמת eBay או פתיחת אתר מסחר בפלטפורמתWIX , שאלונים אינטראקטיביים, תרגולים לווידוא הבנה, משחקי למידה ומשימות לגילוי וחקר.

בכנס השתתפו בכירים ומומחים מעולם המסחר המקוון מישראל ומהעולם ובהם נציגים מחב’ Amazon, חב’ eBay, חב’ PayPal ועוד.