המשרד לפיתוח הנגב והגליל: מכרז לרכישת יישום אינטרנטי לניהול קשרי לקוחות (CRM) – מחשוב ענן

הגוף המפרסם: המשרד לפיתוח הנגב והגליל

נושא המכרז: מכרז לרכישת יישום אינטרנטי לניהול קשרי לקוחות [Customer Relationship Management, CRM] ומידע בנושא פיתוח וחיזוק הנגב והגליל

מס’ המכרז: 2/12

תאריך פרסום: 20 באוגוסט 2012

מועד אחרון: 20 בספטמבר 2012

הערות: המשרד לפיתוח הנגב והגליל מבקש לקבל הצעות למערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות. המערכת מיועדת לקדם את אכלוס הנגב והגליל ע”י ריכוז וניהול פניות מצד אנשים המתעניינים לעבור להתגורר באזורים אלו וסנכרון בין המתעניינים לבין האפשרויות הקיימות בתחומי המגורים והתעסוקה.

המערכת באה לסייע למשרד להגשים את היעד שהציב לעצמו: להביא בעשור הקרוב תוספת של 300,000 מתיישבים חדשים לנגב ולגליל.

המערכת תעשה זאת ע”י איסוף פניות של אנשים המעוניינים במעבר לאזורי הגליל והנגב (ביקוש) מצד אחד ומהצד השני היא תרכז את המידע על אפשרויות המגורים הקיימות באזורים הללו (היצע). המערכת תבצע הצלבה של הביקוש ברמת הפרט ותאתר לכל מתעניין את ההזדמנויות שמתאימות לו. כמו כן תאפשר המערכת מעקב וניטור של כל פעילות האכלוס שמתבצעת בשני חבלי הארץ.

כיום כל הטיפול בפניות מצד מתעניינים במעבר לנגב ולגליל נעשה באופן ידני ואין מעקב אחר הטיפול. אין מערכת רישום מסודרת וכוללת. בשנת 2011 רכש המשרד זכויות שימוש באופן זמני במערכת BMBY לרישום לקוחות שבה מתנהל הרישום של פניות שהגיעו למשרד.

המערכת מיועדת לשימוש המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל, הרשות לפיתוח הנגב, מנהלת ההתיישבות במשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשויות המקומיות (לרבות ערים ומועצות מקומיות ואזוריות בנגב ובגליל) וגופי מטה של גרעיני ההתיישבות.

מטרתה לסייע בניהול פניות של אנשים המתעניינים לעבור להתגורר ו/או המתגוררים בנגב והגליל, כדי לקדם את אכלוס אזורים אלו ופיתוח הצמיחה הדמוגרפית והכלכלית.

המערכת תותקן על שרתי החברה הספקית ותופעל כ- שירות מחשוב ענן, הפועל באמצעות גישה מרחוק מכל מחשב באמצעות דפדפן.

בין תנאי הסף: למציע ניסיון של 3 שנים לפחות בבניה, תפעול ותמיכה של מערכות לניהול קשרי לקוחות המופעלות במסגרת של מחשוב ענן; המציע סיפק את המערכת המוצעת ל- 3 גופים המשתמשים כיום במערכות אלו למטרותיהם, בהיקף של לפחות 30 רישיונות שימוש לכל אחד.