המינהל האזרחי מבקש להתקשר (בפטור ממכרז) עם דואר ישראל להקמת סוכנויות דואר באיו”ש עבור שירותים למגזר הפלשתינאי

המינהל האזרחי באיזור יהודה ושומרון (איו”ש) [ביחידת מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ”ש)] מבקש להתקשר בפטור ממכרז עם דואר ישראל להקמת סוכנויות דואר באיו”ש עבור שירותים למגזר הפלשתינאי.

וועדת המכרזים של המינהל האזרחי אישרה את הבקשה בכפוף לכך שלא יגיעו התנגדויות כלשהן.

את הבקשה להתקשרות עם דואר ישראל הגיש דודו כהן קמ”ט תקשורת במינהל אזרחי איו”ש. בבקשתו כתב: “המינהל האזרחי מבקש לקדם הקמת סוכנויות דואר של חברת דואר ישראל עבור מתן שירותי דואר ובנק הדואר עבור המגזר הפלשתינאי. במסגרת קידום הנושא נדרש לחתום הסכם בין חברת הדואר לבין המינהל האזרחי. חברת דואר ישראל הינה חברה ממשלתית ושירותיה ניתנים באיזור איו”ש למגזר היהודי. בנוסף מופעלת סוכנות דואר במתחם המנא”ז באמצעות סוכנת של חברת הדואר. סוכנות זו מספקת שירותים למשרדי הדואר של המנא”ז כמו גם למגזר הפלשתינאי בגזרת רמאללה. הכוונה היא שיוקמו סוכנויות במימון המנא”ז בהתאם לתנאים שיסוכמו בהסכם שייחתם בין המנא”ז לחברת הדואר. הסוכנויות יוקמו במת”ק שכם ובמת”ק בי”ל [בית-לחם] (איזור גוש עציון) וייתכן במקומות אחרים מותנה במו”מ ו/או בהסכם למול חברת הדואר”.

וועדת המכרזים של המינהל האזרחי בראשות אל”מ אורי מנדס סגן ראש המינהל האזרחי אישרה עקרונית את הבקשה לפטור ממכרז (ספק יחיד) כשההתקשרות מול הדואר כספק יחיד מותנית באי קבלת השגות

היקף ההתקשרות הוא כ- 400,000 ₪ עבור הקמת הסוכנויות ובהתאם למו”מ וההסכם שייחתם מול הדואר.