המוסד לביטוח לאומי: מכרז פומבי דו-שלבי לשירותי ייעוץ, תכנון, ליווי, והפעלה של מערכות תקשורת טלפוניה (נייחת וניידת) וטכנולוגיה

הגוף המפרסם: המוסד לביטוח לאומי

נושא המכרז: מכרז פומבי דו-שלבי לשירותי ייעוץ, תכנון, ליווי, והפעלה של מערכות תקשורת טלפוניה (נייחת וניידת) וטכנולוגיה

מס’ המכרז: מ (2049)2018

תאריך פרסום: 19 בנובמבר 2018

מועד אחרון: 6 בפברואר 2019

הערות: המוסד נמצא בתהליך הקמה של מרכזת IP מסוג איוניקס של תדיראן טלקום כשמרכזת ה- IP  אמורה להחליף בהדרגה את מרכזיות ה- TDM במוסד.

מרכזת ה- IP  מותקנת ופועלת באתר הראשי בירושלים ובאתר DR בתל אביב. אל המרכזת יתחברו כל השלוחות, ציודי קצה, וציוד היקפי, סניף אחר סניף בהדרגה.

תהליך ההגירה למעבר ממרכזיות TDM למרכזיות IP מתבצע וימשיך להתבצע עד למעבר הכולל של כל מערך הטלפוניה במוסד.

בין תנאי הסף: למציע ניסיון קודם, במהלך חמש השנים שקדמו למועד הגשת ההצעות בליווי מקצועי לרבות כתיבת מפרטים בהליכי רכש ומכרזים בנושא תקשורת טלפוניה במרכזיות TDM או IP בהיקף של לפחות חמישה הליכים ומכרזים, שלפחות אחד מהם בוצע עבור לקוח שלו 1,000 שלוחות טלפון במרכזיית IP.