המוסד לביטוח לאומי: מכרז למתן שירותי ייעוץ וסיוע להנגשת אתרי אינטרנט ושירותי מידע דיגיטלי לבעלי מוגבלויות

הגוף המפרסם: המוסד לביטוח לאומי

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ וסיוע להנגשת אתרי אינטרנט ושירותי מידע דיגיטלי לבעלי מוגבלויות

מס’ המכרז: ת(9)2016

תאריך פרסום: 16 במארס 2017

מועד אחרון: 26 באפריל 2017

הערות: “המוסד רואה חשיבות רבה בהענקת שירות איכותי, מקצועי, שיוויוני ונגיש לכל תושבי ישראל, בפרט אנשים עם מוגבלויות. המוסד נמצא בתהליך מתקדם של הנגשת הסניפים, נהלי העבודה והשירותים לאזרח, ובכלל זה שירות המוקד הטלפוני,  עמדות שירות עצמי, אתרי האינטרנט ואפליקציות מובייל. ההנגשה באה לידי ביטוי בהיבטים פיזיים (רמפות, מעליות, שירותים, שילוט, דלפקים ועוד) וגם בהיבטים של מתן השירות )הדרכה, הכוונה, מילוי טפסים, שירות פרונטלי) והנגשת שירותי המידע הדיגיטלי המוצעים לציבור המבוטחים כלל תושבי המדינה.

“מטרת המכרז היא לבחור זוכה יחיד, שיספק למוסד שירותי ייעוץ וסיוע להנגשת אתרי

האינטרנט ושירותי מידע דיגיטלי נוספים לשירות ציבור המבוטחים, בהתאם לתקנות הנגישות.

“מרבית האתרים ושירותי המידע הדיגיטלי מפותחים, מתוחזקים ומנוהלים על-ידי המחלקות המקצועיות במוסד. אתרים אחדים נמצאים בתחזוקה של חברות חיצוניות (כמו אתר לעד לזכר אזרחים נפגעי פעולות איבה, אתר הנצחה להרוגי מלכות בשיתוף משרד העלייה והקליטה,  אתר תובנות, אתר חיסכון לכל ילד בתחזוקה של משרד האוצר ועוד).

היקף שעות הייעוץ השנתי בכל אחת מהשנים 2017 ו- 2018 מוערך בכאלף  שעות עבודה. משנת 2019 ואילך, היקף שעות הייעוץ מוערך בכ- 300 שעות בכל שנה לטובת ביצוע בדיקות תקופתיות, תחזוקת מערכי הנגישות, ליווי וסיוע שוטף.

היקף המסמכים הקיימים באתר הבית של המוסד הוא מעל  300,000.

משך תקופת ההתקשרות: שלוש שנים, עם אופציה לביטוח לאומי להאריך את ההתקשרות בשתי תקופות נוספות של שנה אחת כל תקופה.