הכנסות הפרסום באינטרנט הסתכמו בכ- 15 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2011

דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת  PricewaterhouseCoopers, PwC US שפורסם ב- 28 בספטמבר 2011 מצביע על כך שהכנסות הפרסום באינטרנט הסתכמו ב- 14.9 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2011.

מדובר בגידול של 23.2% לעומת המחצית הראשונה של 2010.

בשנת 2010 הסתכמו ההכנסות מהפרסום המקוון ב- 12.1 מיליארד דולר, גידול של 11.3% לעומת ההכנסות של שנת 2009.

ההכנסות מהפרסום המקוון ברבע השני של שנת 2011 גדלו ב- 24.1% להיקף של 7.7 מיליארד דולר.

ברבע השני של 2010 הסתכמו ההכנסות מהפרסום המקוון ב- 6.2 מיליארד דולר, גידול של 13.9% לעומת הרבע השני של 2009.