הכזבלן וילקוט הכזבים שלו: אבי [ק. המשטרה בדימוס] וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם אייטם ‘בלעדי’ ובו מידע שפורסם ב- Read IT Now יממה קודם לכן

09:36 14.02.2021

קטגוריות: כללי

תגים: , ,

במוצאי שבת (13.2.2021) בשעה 18:03 פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם באתר שלו תחת הכותרת: הפקרות: הרשות השנייה תחסל צפייה ב”עידן +” לרוב צופי השידורים החינמיים.

כשפורסם האייטם החדש הזה אך אמש ב- Telecom News הוא סווג ע”י אבי וייס כ’בלעדי’. מתישהו בשעות הבוקר המאוד מוקדמות היום, כבר שונמך הסיווג ל- ‘נושא חם’, אולי בהשפעת מזג האוויר האמור להתחמם היום לפני ההתקררות הניכרת במהלך השבוע הנוכחי.

= = = = = = = =

אבי וייס התבטא מספר פעמים על כך שהוא אינו עיתונאי פשוט אלא עורך ראשי של עיתון, כדבריו [מה שמכונה בלעז – צ’יף]. הוא גם פירט את התחנות הרבות בדרכו בעולם העיתונות עד למעמד ‘הבכיר’ שלו כיום.

יואיל אולי אבי וייס להאיר את עינינו באיזה בי”ס לעיתונות מלמדים שפרסומו של שימוע פומבי של גוף ציבורי, המתפרסם באתר שלו ובעיתונות המודפסת, יכול להיחשב כידיעה ‘בלעדית’?!

= = = = = = = =

במעמדו הבכיר דהיום, מאז תחילת פעילות ‘טלקום ניוז’ לפני שמונה שנים [ממש בחודש הבא], אבי וייס נוהג להתנהל כאילו הוא אינו מכיר את Read IT Now, לא שמע עליו, לא קורא אותו, או בפרפרזה על התבטאות שלו כלשונו – Read IT Now יוק.

וקצת מדאיגה האמנזיה הזאת שכנראה פקדה את אבי וייס משום שב’גלגול’ הקודם, באתר TheCom ז”ל, אבי וייס דווקא התייחס ל’ריד איט נאו’ ואף נתן לא מעט קישורים לידיעות שהתפרסמו באתר זה.

והאייטם ה’בלעדי’ שלו לגבי שימוע של הרשות השנייה בנשוא עידן+, הוא אינו בלעדי כלל ועיקר: לדעתי, על סמך ניסיון של שמונה השנים האחרונות, אני יכול לקבוע כי אבי וייס, הצ’יף, קרא את הידיעה שפירסמתי בשישי (12.2.2021) בשעה 15:42 כאן באתר זה.

בניגוד לאבי וייס, שמידי פעם כינה אנשים כשקרים/משקרים, אני משתדל להיות יותר עדין איתו ולטעמי הוא “מושפע עמוקות” ממה שהוא קורה כאן באתר זה.

ההשפעה “העמוקה” הזאת באה לידי ביטוי בדברים שהוא כותב לאחר מכן באתר שלו, בהשפעת מה שקרא כאן. אז הוא גם ‘מנכס’ לעצמו את הראשוניות בפרסום הדברים (כאילו אין אנשי שיכולם לעלות על כך שהוא לא היה הראשון בפרסום הדברים) ומסווג את האייטמים כ’בלעדי’/’ראשונים לדווח’.

אין פלא שרמז לכך ניתן למצוא במלה הראשונה בכותרת האייטם הזה של אבי וייס: “הפקרות”. אכן, כן, הודיה של במקור עצמו.

ויידעו כל האנשים במשרד התקשורת וברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שיקראו אייטם זה (לאחר שיועבר אליהם מ”יפעת”) את האמת לאמיתה, לגבי ההתנהגות של קצין המשטרה בגימלאות [נצ”מ (בדימוס) בדרגת כתף] – אבי וייס.