הידיעה ‘הבלעדית’ של “אנשים ומחשבים”

ביום שני, 18.3.2019, בשעה 16:18, פירסם יהודה קונפורטס העורך הראשי של “אנשים ומחשבים” ידיעה שכותרתה: סטארט-אפים בתחום הפינטק? רשות המיסים קוראת לכם.

בפיסקה הראשונה של הידיעה נאמר: רשות המיסים, באמצעות זרוע המחשוב שלה, שע”מ, ורשות החדשנות פרסמו לפני ימים אחדים קול קורא לסטארט-אפים להציע פתרונות חדשניים, שיסייעו לרשות לממש את ליבת העסקים שלה. הכוונה היא לרעיונות שיעזרו לרשות לגבות מיסים, להבטיח מערכת מס הוגנת ולשפר את השירות.

“לדברי ליאורה בן אפרים,  מנכ”לית שע”מ, הקול הקורא הוא חלק מיוזמה משותפת של רשות התקשוב הממשלתי ורשות החדשנות, במטרה לשלב טכנולוגיות חדשניות בשירותי הממשלה”.

בדף הבית של “אנשים ומחשבים” מופיע על תצלומה של ליאורה בן אפרים הכיתוב ‘בלעדי’ בלבן על רקע אדום. כשמקליקים לקריאת הידיעה במלואה, מופיע על תצלומה של ליאורה בן אפרים הכיתוב ‘בלעדי לאנשים ומחשבים’ בלבן על רקע אדום.

* ייתכן שזו בעייה שלי בהבנת הנקרא אבל מאימתי קול קורא (או כל פרסום דומה אחר) שפורסם כבר באופן פומבי ע”י גוף ממשלתי/ציבורי, הדיווח עליו בכלי תקשורת יכול להיקרא ‘בלעדי’?

* ייתכן שזו עוד בעייה שלי בהבנת הנקרא, אבל הדברים נראו לי די מוכרים ובבדיקה פשוטה בגוגל מצאתי כי רפאלה גויכמן, כתבת היי-טק של הארץ/TheMarker, פירסמה ידיעה בנושא זה בדיוק כבר ביום חמישי, 14.3.2019, אחר הצהריים.