הטוטו: מכרז לקבלת שירותי איפיון ופיתוח של אתרי נייד

הגוף המפרסם: המועצה להסדר ההימורים בספורט

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי איפיון ופיתוח של אתרי נייד (מובייל) עם אופציה לרכישת שירותי איפיון ופיתוח של אתרי אינטרנט נוספים, לפי שיקול דעת המועצה

מס’ המכרז: 09/18

תאריך פרסום: 27 באוגוסט 2018

מועד אחרון: 22 באוקטובר 2018

הערות: המכרז הוא מכרז מורכב הכולל שני שלבי בדיקה [שלב בדיקות האיכות, אשר יהיה השלב הראשון, לבין שלב הצעות המחיר, שיהיה השלב השני].

המועצה מאפשרת ללקוחותיה להמר דרך יישומון נייד (אתר Mobile) ואתרי אינטרנט נוספים שהושקו בשנת 2014 ופותחו על ידי חברת LVS העולמית. במועד פרסום מכרז זה, שירותי התחזוקה לאתרים ניתנים גם כן על-ידי חברת LVS.

המועצה מבקשת לחדש את האתר הנייד באמצעות הספק שייבחר בהליך מכרזי זה. כמו-כן מבקשת המועצה למסור לידי הספק את תחזוקת האתר הנייד שיפותח על ידו, וזאת בהתאם לתנאים שמכרז זה ובחוזה ההתקשרות במסגרתו.

בנוסף מבקשת המועצה לשמור לעצמה אופציה להזמין אצל הספק שירותי פיתוח ותחזוקה גם עבור האתרים הנוספים.

על-פי הסכם שנכרת בין המועצה לבין LVS, חברת LVS תעמיד לרשות הספק שכבת אינטגרציה שתאפשר ממשק עם מערכת ההימורים הקיימת במועצה ופיתוח עצמי של האתר הנייד ושל האתרים הנוספים,  בהתבסס על שכבת אינטגרציה זו.

בשלב ראשון, תרכוש המועצה מאת הספק הזוכה במכרז זה שירותי פיתוח ותחזוקה של האתר הנייד בלבד. עם השלמת הפיתוח של האתר הנייד, תוכל המועצה, לפי שיקול דעתה, להזמין מאת הספק הזוכה, על בסיס אותו תמחור שנקב בהצעתו, גם שירותי פיתוח ותחזוקה של האתרים הנוספים, שיינתנו במקביל למתן שירותי התחזוקה לאתר הנייד, עם השלמת פיתוחו ו”עלייתו לאוויר”.