החשב הכללי מפרסם בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא: כלים לעריכת טקסט עשיר בסביבת דפדפן לטובת הכנת פרוטוקולים

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשב הכללי

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא: כלים לעריכת טקסט עשיר בסביבת דפדפן לטובת הכנת פרוטוקולים

מס’ המכרז: 12/2019

תאריך פרסום: 11 בדצמבר 2019

מועד אחרון: 2 בינואר 2020

הערות: ממשלת ישראל, באמצעות ועדת התקשרויות מיוחדת לנושאי מרכב”ה [מחשוב רחבי כולל במשרדי הממשלה] מעוניינת לבחון אפשרות לרכוש כלים לעריכת טקסט עשיר בסביבת דפדפן לטובת הכנת פרוטוקולים.

המדינה מזמינה את ספקי המערכת הרלבנטית להגיש מענה לפנייה זו.

בהמשך לבקשה זו, הפונה שוקלת להתקשר עם גוף חיצוני, אשר ייבחר בהליך תחרותי, לשם רכישת השירותים.

לצורך קבלת החלטה בדבר תכולת ההתקשרות ואופן ביצוע ההתקשרות עם ספק, אשר יבטיח את מירב היתרונות לפונה, מבקשת הפונה לקבל מידע מגופים שונים, המפתחים בעצמם או מייצגים גופים אחרים המפתחים כלים לעריכת טקסט עשיר בסביבת דפדפן לטובת הכנת פרוטוקולים.

לאחר שוועדת המכרזים תבחן את המידע שיועבר אליה מהפונים השונים, תחליט הוועדה מהי אם לבצע התקשרות ובמידה ותחליט על התקשרות מה היא דרך ההתקשרות אשר תבטיח באופן מיטבי את היעדים הנדרשים. בהתאם לכך, תקבע ועדת המכרזים, בשלבים הבאים של ההליך, תנאי סף ותנאים נוספים הנדרשים מהגופים השונים, והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של ועדת המכרזים.

+ מערכת מרכב”ה הינה מערכת רוחבית כוללת במוסדות הממשלה המבוססת על כלי  SAP. המערכת פעילה כיום בכ- 100 משרדי ממשלה ויחידות של ממשלת ישראל ומשרתת אלפי משתמשים פנימיים ועשרות אלפי משתמשים חיצוניים.

+ הפיתרון הקיים בתחום ניהול וועדות ועריכת פרוטוקולים: תהליכים רבים בממשלה ובכלל זה תהליכי רכש מנוהלים ע”י וועדות. מרכב”ה מפעילה מערכת לניהול וועדות המבוססת על SAP-CRM. מרכב”ה נותנת פיתרון לניהול הוועדות משלב הגשת הבקשה ע”י הפונה, דרך קביעת סדר היום, תיעוד הדיון וההחלטות, עריכת פרוטוקול ופרסום ההחלטה (אם נדרש לפרסמה) באתר האינטרנט של מינהל הרכש הממשלתי. פרוטוקול של וועדה נערך בהתאם לתבנית מוגדרת.

המזמין מעדיף שהמערכת תותקן בסביבת מרכב”ה ותופעל על ידי צוות מרכב”ה. ניתן להציע פתרונות המבוססים על ענן, אולם הסיכוי לאימוץ פתרונות ענן, במיוחד אלה המבוססים על ענן הממוקם מחוץ לגבולות מדינת ישראל, הינם נמוכים. המערכת תפעל תחת דפדפן, ללא התקנות כלשהן בתחנות הקצה. בפרט יובהר שהתקנת DLLים בתחנות הקצה אינה מקובלת.