החשב הכללי: מכרז ליישום, תפעול ותחזוקה של מערכת לחילול שכר עובדי המדינה על תשתית מערכת מרכב”ה – SAP-Payroll

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשב הכללי

נושא המכרז: מכרז ליישום, תפעול ותחזוקה של מערכת לחילול שכר עובדי המדינה על תשתית מערכת מרכב”ה – SAP-Payroll

מס’ המכרז: 04/2019/ש

תאריך פרסום: 18 באפריל 2019

מועד אחרון: 30 במאי 2019

הערות: במודעה לעיתונות נאמר כי מסגרת השירותים הנדרשים כוללת הצבת צוות מקצועי בהיקף וברמה מקצועית הנדרשים לביצוע הפרויקט בלוח הזמנים המתוכנן; איפיון; הקמת המערכת; פריסת המערכת; מתן שירותי תפעול ותחזוקה של מערכת השכר.

ההתקשרות תחול מיום חתימת עורך המכרז על הסכם ההתקשרות לתקופה של עשר שנים. לחשכ”ל שמורה האופציה להאריך את תקופת ההתקשרות בחמש תקופות של לא פחות משנה ולא יעלו על עשר שנים, או במצטבר – עשרים שנה.

נציגת עורך המכרז היא זהבית עמון מנהלת תחום שכר ותנאי שירות באגף החשב הכללי במשרד האוצר,

בהודעה לעיתונות שפירסם משרד האוצר נאמר כי “מדובר בפרוייקט שכר בהיקף חסר תקדים המיועד להתבצע בהדרגה במהלך השנים הבאות, במסגרתו יחושבו תלושי השכר של עובדי המדינה במשרדי הממשלה במערכת ה- SAP הממשלתית.

“במסגרת פרוייקט השכר הממשלתי ינוהלו כל הנתונים האישיים והנתונים קובעי השכר של עובדי המדינה במערכת ה- SAP הממשלתית, שתשמש כמערכת המובילה והקובעת לניהול ההון האנושי ולחישוב השכר לעובדי המדינה.

“מטרת העל של הפרוייקט הינה לקדם את הממשלה לקראת עצמאות בניהול הסכמי השכר במערכות הליבה של הממשלה והפחתת התלות בספקים חיצוניים. במסגרת זו, תנוהל חוקת השכר הממשלתית, המתאפיינת במורכבות רבה, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים הקיימים במערכת ה- SAP הממשלתית.

החשב הכללי רוני חזקיהו אמר כי “במסגרת הפרויקט, תאמץ הממשלה טכנולוגיה מתקדמת שתאפשר בקרת שכר אפקטיבית וקבלת החלטות מושכלות בניהול מערך השכר הממשלתי. הפרוייקט צפוי להביא לחסכון כלכלי הנובע משיפור טכנולוגי ומהשגת יכולת תפעול עצמאית”.