הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2012 הסתכמו ב- 59.5 מיליארד דולר

דו”ח רבעוני של ה- Census Bureau במשרד המסחר האמריקני שפורסם ב- 15 בינואר 2013 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2012 הסתכמו ב- 59.5 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של 4.4% לעומת הרבע השלישי של 2012 ובגידול של 15.6% לעומת הרבע הרביעי של 2011.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2012 היוו 5.4% מתוך כלל המכירות הקמעונאיות.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע הרביעי של השנה שעברה בארצות הברית הסתכמו ב- 1,106.8 מיליארד דולר, גידול של 1.4% לעומת הרבע השלישי של השנה הקודמת.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב בשנת 2012 כולה הסתכמו ב- 225.5 מיליארד דולר. מדובר בגידול של 15.8% לעומת המכירות בשנת 2011.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב בשנת 2012 כולה היוו 5.2% מתוך כלל המכירות הקמעונאיות.

כלל המכירות הקמעונאיות אשתקד בארצות הברית גדלו בשיעור של 5% לעומת 2011.