הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הראשון של 2013 הסתכמו ב- 61.2 מיליארד דולר

דו”ח רבעוני של ה- Census Bureau במשרד המסחר האמריקני שפורסם ב- 15 בינואר 2013 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית ברבע הראשון של 2013 הסתכמו ב- 61.2 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של 2.7% לעומת הרבע הרביעי של 2012 ובגידול של 15.2% לעומת הרבע הראשון של שנת 2012.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע הראשון של שנה זו בארצות הברית הסתכמו ב- 1,118.9 מיליארד דולר, גידול של 1.1% לעומת הרבע הרביעי של השנה הקודמת.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הראשון של השנה הנוכחית היוו 5.5% מתוך כלל המכירות הקמעונאיות.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע הראשון של 2013 בארצות הברית גדלו בשיעור של 3.7% לעומת הרבע הראשון של 2012.