הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד הוט מובייל: שייכה מנויים שלה – ללא הסכמתם המפורשת מראש – לספק האינטרנט הוט נט

08:46 26.12.2017

קטגוריות: אינטרנט משפט

תגים: , , ,

לבית-המשפט המחוזי בחיפה הוגשה ב- 24 בדצמבר 2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת הוט מובייל משום ששייכה מנויים שלה – בלא הסכמה מפורשת שלהם מראש – למסלול חיוב ספק אינטרנט ביתי של הוט נט.

התובע בתיק זה הוא עו”ד כאמל אוסטא דדן שברשותו 4 קווי טלפון של הוט מובייל. בכתב התביעה נאמר בין היתר כי “בחודש דצמבר קיבל המבקש את החשבונית והפעם עיין בה. להפתעתו, בחשבון החודשי מצא חיובים המופיעים תחת הכותרת ‘ספק אינטרנט ביתי של הוט נט. המבקש מעולם לא הזמין את השירות הנ”ל ואף אין לו מושג מה כולל השירות הנ”ל.

“המבקש יצר קשר מיידי עם נציגי החברה, הסביר כי אינו יודע במה מדובר, ביקש מהנציגה אסמכתא המעידה על רכישת השירות הנ”ל, אך נתקל בתשובה כי השירות קיים כבר מיום 20.5.2017 ואין לה מידע יותר מזה” [בתצהיר שצורף לתביעה נאמר גם שבנוסף נציגת השירות של הוט שאלה אותו “בזלזול איפה היית עד היום?”].

“המבקש אף הסביר לנציגה כי הינו עו”ד במקצועו ואמר כי המעשה חמור. הוא ביקש שתוכיח לו כי הרכישה בוצעה בהסכמה בכתב או באישור מוקלט. הנציגה לא הצליחה להעביר אליו את המבוקש.

“המבקש הבהיר כי גם אילו היו פונים אליהם נציגי המשיבה ומציעים להם להצטרף למסלול, היה דוחה בנימוס את הצעתם”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד ספורי מוחמד.