הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד פלאפון: משגרת דברי דואר אסורים בהודעות טקסט (SMS) מבלי שהנמענים הסכימו מראש וממשיכה לעשות גם לאחר שנתבקשה להפסיק

13:38 22.12.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

לבית-המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה ב- 19 בדצמבר 2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת פלאפון תקשורת בע”מ.

התובעת בתביעה זו היא שמרית הס, לקוחה של פלאפון זה יותר מעשר שנים. בתביעה נאמר בין היתר כי חברת פלאפון “משגרת דברי דואר אסורים בהודעות טקסט (SMS) מבלי שהנמענים הסכימו לכך מראש וממשיכה לעשות כן  גם לאחר שהנמענים נתנו לה הודעת סירוב וביקשו במפורש ובכתב שתחדול מכך”.

בתביעה נטען כי מדובר במה שנראה כשיטה מצידה של חברת פלאפון לשלוח ללקוחותיה הודעות SPAM באמצעות מסרוני SMS למכשירי הטלפון הניידים שלהם עם הצעות לרכישת מוצרים ושירותים שונים. לאחר כחודשיים-שלושה חודשים שוב שולחת פלאפון לאותם לקוחות דברי ספאם נוספים. לאחר חלוף חודשיים-שלושה חודשים נוספים שוב שולחת פלאפון לאותם לקוחות דברי ספאם נוספים.

פניות למוקד השירות של פלאפון תקשורת בבקשת הסרה, הנענות בהבטחה של החברה שתחדל ממשלוח ההודעות הללו, לא מסייעות והתופעה חוזרת על עצמה.

לדברי התובעת שלחה אליה חברת פלאפון תקשורת 53 הודעות טקסט שלא ביקשה ולא הביעה רצון מראש לקבלן ובדיעבד גם ביקשה להפסיק לשלוח אליה הודעות כאלה.

התביעה הוגשה באמצעות משרד עו”ד קלעי, רוזן ושות’.