הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד ביתק טכנולוגיות [משווקת מערכות שואב אבק מרכזי]: שלחה הודעות שיווק פרסומיות SMS בלא שקיבלה אישור מראש ממקבלי הודעות הפרסום לעשות כן.

12:47 16.06.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

לבית-משפט השלום בחיפה הוגשה ב- 4.6.2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד ביתק טכנולוגיות (B-Tech Technologies) [משווקת מערכות שואב אבק מרכזי]: שלחה הודעות שיווק פרסומיות SMS בלא שקיבלה אישור מראש ממקבלי הודעות הפרסום לעשות כן.

התובע הוא רביב זהוראי המעיד על עצמו כ”עובד היי-טק והוא עסוק וטרוד עד מאוד בעבודתו ולכן הוא מנסה כמה שיותר להימנע מהפרעות מיותרות בעבודתו”.

בתביעתו הוא אומר בין היתר כי ב- 27.3.2017 הנתבעת שלחה אליו הודעת דיווח פרסומי לטלפון הנייד שלו מבלי שנתן לה אישור מראש. “קבלת המסרון מהנתבעת הפריעה לו עד מאוד בעבודתו … והוא כעס על כי הנתבעת שולחת לו הודעות פרסומת מבלי שאישר זאת מראש. למיטב זכרונו, התובע מעולם לא ביקש לקבל מהנתבעת הודעות וגם לא אישר לה לשלוח לו הודעות”.

“ישנה סבירות גבוהה ביותר עד כדי רמת ודאות כי כמו שהנתבעת שלחה את ההודעות לתובע מבלי שביקש ו/או אישר זאת, שהיא שלחה ושולחת את ההודעות גם לתפוצה נרחבת מאוד של אנשים, מבלי שנתנו הסכמתם לכך עפ”י הוראות החוק”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד דקל קרבר.

טרם הוגש כתב הגנה.