הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד אילה א.ג.מ. ייעוץ נדל”ן: שלחה הודעות שיווק פרסומיות SMS בלא שקיבלה אישור מראש ממקבלי הודעות הפרסום לעשות כן

12:46 16.06.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

לבית-משפט השלום בתל אביב הוגשה ב- 1.6.2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד אילה א.ג.מ. ייעוץ נדל”ן [חברה לשיווק נכסי נדל”ן]: שלחה הודעות שיווק פרסומיות SMS בלא שקיבלה אישור מראש ממקבלי הודעות הפרסום לעשות כן.

התובעת היא חופית זהוראי המעידה על עצמה כ”עובדת ממשלתית, המצוייה גם בחופשת לידה ומטפלת בארבעה ילדים, והיא עסוקה וטרודה מאוד בענייניה, ולכן היא מנסה כמה שיותר להימנע מהפרעות מיותרות”.

“קבלת המסרון מהמשיבה הפריעה לה מאוד. כניסת ההודעה למכשיר הנייד של המבקשת גרמה וגורמת לה כאמור להפרעה רבה, והיא כעסה על כי המשיבה שולחת לה הודעות פרסומת מבלי שאישרה זאת מראש. למיטב זיכרונה, המבקשת מעולם לא ביקשה לקבל מהמשיבה הודעות וגם לא אישרה לה לשלוח לה הודעות”.

“ישנה סבירות גבוהה ביותר עד כדי רמת ודאות כי כמו שהנתבעת שלחה את ההודעות לתובעה מבלי שביקשה ו/או אישרה זאת, שהיא שלחה ושולחת את ההודעות גם לתפוצה נרחבת מאוד של אנשים, מבלי שנתנו הסכמתם לכך עפ”י הוראות החוק”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד דקל קרבר.

טרם הוגש כתב הגנה.