הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד גולן טלקום בשם כל מי שהתנתק משירותיה וחוייב בתשלום חודשי מלא ולא באופן יחסי לשימוש

19:51 17.05.2018

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים: ,

לבית-המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה ב- 7 במאי 2018 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת גולן טלקום בשם כל מי שהתנתק משירותיה וחוייב בתשלום חודשי מלא ולא באופן יחסי לשימוש.

התובע בתביעה זו הוא הרצל יעקב שבינואר 2015 הוא ומשפחתו הצטרפו לגולן כמנויים. לאחר שנה הועברו אוטומטית למסלול יקר יותר לכל קו. לאחר שלא הצליח להוזיל את התשלום החליט התובע להתנייד עם כל הקווים לחברת תקשורת אחרת. ניוד זה בוצע מספר ימים בלבד מההעברה של הקווים לחבילה היקרה יותר, מספר ימים לאחר תחילת מחזור החיוב החודשי.

בכתב תביעה נאמר בין היתר כי “אולם, למרבה הפתעתו של התובע, התברר לו כי הנתבעת לא גבתה ממנו תשלום יחסי עבור אותם ימים אלה בלבד כפי שציפה, כפי שראוי וחוקי היה להיעשות, אלא תשלום בגין חודש מלא.

בכתב תביעה נאמר עוד כי התובע פנה אל חברת גולן טלקום: “בפנייה אל הנתבעת בעניין תמוה זה, במסגרתה פנה התובע וניסה לעמוד על זכותו שלא להיות מחוייב בגין חודש שלם, דחתה הנתבעת את הפנייה והודתה הלכה למעשה בהפרת החוק”.

בכתב התביעה מובא נוסח תשובתו של דניאל הגר, צוות פניות לקוחות בחברת גולן טלקום שכתב לתובע: “חברתנו מחייבת את לקוחותיה בגין חבילות ולא בעבור שימושים, וזאת באופן של תשלום קבוע מראש … לאור זאת, חברתנו אינה מחייבת את לקוחותיה באופן יחסי ובשל כך לא יינתן זיכוי יחסי עבור ניתוק, או ניוד קו שבוצע בחלק מתקופת מחזור החיוב”.

גם בתביעה זו מפנים באי כוח התובע אל הכרעת בית-המשפט המחוזי מרכז בלוד בתיק ת”צ 28449-12-14, בת-אל יעבץ נגד סלקום ישראל בע”מ.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד חן וליאת שטיין.

הערות עורך Read IT Now:

+ ידיעה בנושא ת”צ 28449-12-14, בת אל יעבץ נגד סלקום ישראל בע”מ פורסמה על-ידי כאן באתר זה.

+ כל ההדגשות המופיעות בידיעה זו מופיעות כך בטקסט המקורי של כתב הטענות.