ההכנסות של Alibaba ביום הרווקים הסיני (שישי, 11/11) צפויות לגדול ב- 40% השנה לכ- 20 מיליארד דולר לעומת 14.3 מיליארד דולר אשתקד

דו”ח של Fung Business Intelligence Center, FBIC  שפורסם ב- 4 בנובמבר 2016 אומר כי ההכנסות של חברת  Alibaba הסינית ביום הרווקים הסיני (Singles Day) (שישי, 11/11) צפויות לגדול בשיעור של 40% השנה ולהסתכם בכ- 20 מיליארד דולר.

המכירות של Alibaba גדלו באופן משמעותי מידי שנה מאז שנת 2011 בה הן הסתכמו בפחות מ- 1 מיליארד דולר. בשנת 2012 הן הסתכמו ב- 3 מיליארד דולר, שנה לאחר מכן הן עלו ל- 5.8 מיליארד דולר, בשנת 2014 הן הגיעו ל- 9.3 מיליארד דולר ובשנת 2015 הן הגיעו ל- 14.3 מיליארד דולר.

המכירות ביום הרווקים הסיני עולות כיום על המכירות במהלך ה- Black Friday או ב- Cyber Monday.

בשנת 2015 דיווחה חברת  Alibaba הסינית כי שלחה 468 מיליון פריטים במהלך יום הרווקים כשקרוב ל- 70% מההזמנות לפריטים הללו בוצעו באמצעות מובייל.

בדו”ח של חברת המחקר IDC שפורסם בסוף אוקטובר 2016 נאמר כי  ההכנסות של חברת Alibaba ביום הרווקים הסיני בשנת 2015 הסתכמו ב- 14.3 מיליארד דולר.

דו”ח של Kantar ושל CTR Market Research שפורסם עתה אומר כי שופינג ע”י מכשירים ניידים [Mobile Shopping] ויישומונים ניידים (44% ממשתתפים בסקר) ישלוט ביום הרווקים הסיני השנה וכמעט כל משתמשי האינטרנט במדינה יבצעו שופינג ביום זה.

בתוך כך, נתונים חדשים שפירסם ה- Ministry of Industry and Information Technology, MIIT מצביעים על כך שנכון לסוף חודש ספטמבר 2016 היו בסין 1.316 מיליארד מנויי שירותי תקשורת ניידת, גידול בשיעור של 0.56% לעומת אוגוסט 2016 וגידול בשיעור של  1.26% לעומת ספטמבר 2015. מכלל המנויים: 15.16% מנויי דור שלישי [3G] לעומת 52.11% מנויי דור רביעי [4G]. אחוז משתמשי אינטרנט נייד – 80.81%.