הארכיון לא שוכח: תזכורת לאייטם שפורסם כאן באתר ב- 20.4.2018 לגבי אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’

15:40 19.04.2019

קטגוריות: כללי

תגים: ,

בשבת הקרובה, 20.4.2019, תמלא שנה לאייטם שפירסמתי כאן באתר. כותרת האייטם הזה הייתה “מדוע הקוראים הנאמנים של אבי וייס נשארו אדישים לחשיפה שלו?”. הטקסט של האייטם הזה מדבר בעד עצמו. לטובת אלה שלא קראו בשעתו, הטקסט מובא להלן שוב.

= = = = = = = = = = = = = = =

זהירות, ספוילר: היום, או בימים הקרובים, צפוי החלק השני (והאחרון) של חשיפה בלעדית של “מומחה הטלקום [ש]מדבר”. מייד אגיע לעניין הזה אבל קודם לכן – קצת חומר רקע.

עד עתה לא ברור לי איך חשיפה (נוספת) של אבי וייס עורך “טלקום ניוז” השאירה את קוראיו הנאמנים אדישים משהו: עובדה, אף לא אחד מהם פירסם תגובית (טוקבק) המשבחת אותו על עצם החשיפה הבלעדית הזאת.

מדובר בידיעה שהוא פירסם ב- 15 באוקטובר 2017 ועסקה בתחרות בינלאומית בתחום הפינטק.

כשקוראים את הידיעה (לאחר הכותרת וכותרת-המשנה) מגיעים לפיסקה השנייה שאומרת: “מי בצוות השיפוט הישראלי? נפרט את כל השמות בהמשך. בשלב זה אפשר לחשוף שאחד מהשופטים שמו הפרטי הוא טל”.

חשיפה אדירה: אבי וייס חושף את שמו הפרטי של אחד מאנשי צוות השיפוט הישראלי כי לא ניתן כרגע או בשלב זה לפרסם את שמו המלא. המתח עולה ובמקביל גם לחץ הדם: מי זה ה”טל” הזה? טל פרידמן? טל ברקוביץ’? טל בורשטיין? אולי טל ברמן? מה שברור שלא מדובר בארז טל. ומדוע לא ניתן היה פשוט לפרסם את שמו של אותו שופט אלא רק את שמו הפרטי? לא ברור כלל וכלל.

רמז? גלגל הצלה? חבר טלפוני? רגע, רגע: מתחת לשמו של אותו טל במשפט, אבי וייס שתל עבורנו רמז עבה בדמות קישור ללינקדאין והרמז הזה מוביל אותנו לשמו של — טל כתרן.

עכשיו התמונה מתחילה להתברר מעט. כשמקליקים על שם תחרות הפינטק, מופיעים — בטקסט באנגלית של אתר התחרות — שמו ותמונתו של טל כתרן כאחד השופטים. לא סתם ‘טל‘ אלא שמו הפרטי ושם משפחתו.

זהו. אפשר סוף-סוף להסדיר את הנשימה ואת קצב לחץ הדם שהואץ. עכשיו כמעט הכל ברור. חוץ מדבר אחד: מה הטמטום הזה? לכתוב מצד אחד “בשלב זה אפשר לחשוף שאחד מהשופטים שמו הפרטי הוא טל” ומצד שני לתת את הקישורים לשם המלא?

אגב, הידיעה עדיין מצוייה באתר של אבי וייס נכון למועד העלאת אייטם זה לאתר שלי. למרבה הצער, נכון לרגע זה, אבי וייס עדיין אינו יכול לחשוף את שם משפחתו של אותו “טל“. ולמרות הכל, אכן מדובר בחשיפה מטלטלת!

אלא שעכשיו רגע האמת הגיע: היום, שישי, 20 באפריל 2018, אחרי השעה 18:00 (שעון ישראל) יוכרזו בהודו הזוכים בתחרות הבינלאומית. אז, סוף-סוף, יוכל אבי וייס שוב “להרים מסך” (כמנהגו) ולחשוף בפרסום בלעדי את שמו של השופט הישראלי בתחרות.

הערה: בפרפרזה על הזמן האחרון – אל תספרו שכבר ידעתם מהו השם המלא של כבוד השופט הישראלי. תנסו להיראות מופתעים.

= = = = = = = = = = = = = = =