דו”ח של Interactive Advertising Bureau/PwC US: הכנסות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב ב- 2018 חצו לראשונה את רף ה- 100 מיליארד דולר

Internet Advertising Revenue Report, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת הייעוץ  PwC US  שפורסם ב- 6 במאי 2019 אומר כי הכנסות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב ב- 2018 חצו לראשונה את רף ה- 100 מיליארד דולר ל- 107.5 מיליארד דולר; מדובר בגידול של 22% לעומת 88.3 מיליארד דולר ב- 2017.

הדו”ח Internet Advertising Revenue Report קובע גם כי מובייל ו- וידיאו המשיכו להוביל את הגידול בהוצאות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב אשתקד.

המובייל היווה 65% מכלל הכנסות הפרסום באינטרנט, ל- 69.9 מיליארד דולר (גידול של 40% לעומת השנה הקודמת).

עוד נאמר בדו”ח של של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת הייעוץ  PwC US  כי הכנסות הפרסום ברשתות החברתיות בארה”ב גדלו בשיעור של 31% מ- 22.1 מיליארד דולר לפני שנתיים ל- 29 מיליארד דולר בשנה שעברה.

הכנסות הפרסום מוידיאו דיגיטלי חוו את הגידול הרב ביותר בקרב כל הפורמטים – גידול בשיעור של 37%: מ- 11.9 מיליארד דולר בשנת 2017 ל- 16.3 מיליארד דולר בשנת 2018.