דו”ח של CEA בוחן את ההשפעה של מדיה חברתית על החלטות רכישה של מוצרי אלקטרוניקה צרכנית

How Social Media Influences Purchase Decisions of Consumer Electronics and Accessories, דו”ח של התאחדות האלקטרוניקה הצרכניתCEA מצביע על כך ש- 81% ממשתמשי המדיה החברתית עושים שימוש ברשתות החברתיות המקוונות כדי למצוא מידע שיסייע להם בתהליך קבלת ההחלטות לגבי רכישתם של מוצרי אלקטרוניקה צרכנית.

לדברי ה- Consumer Electronics Association, כרבע מהצרכנים המשתמשים במדיה חברתיות (24%) אומרים כי הם בודקים תמיד או כמעט תמיד באתרי רשתות חברתיות לפני שהם רוכשים מוצר אלקטרוניקה כלשהו. 38% אומרים כי הם קוראים הערות, תגובות וחוות דעת של מישהו אשר מוכר להם, דברים שהשפיעו על החלטות הרכישה שלהם.

הנתונים גדלים הרבה יותר כאשר מדובר במשתמשי מדיה חברתית “high-engagement” [אלה המבלים יותר מ- 13.5 שעות בשבוע באתרי רשתות חברתיות] אשר 65% אומרים כי הם בודקים תמיד או כמעט תמיד באתרי רשתות חברתיות לפני שהם רוכשים מוצר אלקטרוניקה כלשהו ו- 84% הושפעו מקריאת דברים של מישהו מוכר להם.