דו”ח חדש: Foxconn Electronics הייתה יצרנית הסמרטפונים המובילה ברבע הרביעי של 2017; הדיחה את Samsung Electronics מהמקום הראשון הודות להזמנות שקיבלה למכשירי iPhone 8 and iPhone X של Apple

דו”ח חדש של חברת המחקר IDC Taiwan מצביע על כך שחברת Foxconn Electronics הייתה יצרנית הטלפונים החכמים (סמרטפונים) המובילה ברבע הרביעי של שנת 2017.

לדברי חברת המחקר, חברת Foxconn Electronics (הממוקמת בקליפורניה) הדיחה את חברת Samsung Electronics  מהמקום הראשון למקום השני, וזאת הודות להזמנות מכשירי iPhone 8/iPhone X  של חברת Apple.

במקום השלישי ממוקמת חברת Pegatron שאף היא זכתה בהזמנות מחברת אפל. במקום הרביעי ממוקמת חברת Oppo ואת החמישייה המובילה סוגרת חברת Vivo.

בשנת 2017 כולה תפסה חברת Samsung Electronics ואחריה במקום השני חברת Foxconn Electronics. אחריהן (בסדר יורד): חברת Oppo, חברת Vivo, חברת Pegatron, חברת LG Electronics, חברת Inventec, חברת Flextronics International, חברת Huaqing Telecom Technology וחברת ZTE.

ייצור הסמרטפונים העולמי ירד ברבע הרביעי של שנת  2017 בשיעור של 13.8%(-) בהשוואה לרבע הרביעי של שנת 2016 ובגידול בשיעור של 2.1% לעומת הרבע השלישי של שנת 2017.