דו”ח חדש של IAB/PwC: הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב ב- 2015 גדלו ב- 20% לעומת נתוני 2014

Internet Advertising Revenue Report, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC  שפורסם ב- 21 באפריל 2016 אומר כי הכנסות הפרסום המקוון בארצות הברית בשנת  2015 הסתכמו ב- 59.6 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 20% לעומת נתוני שנת 2014 בה הסתכמו ההכנסות ב- 49.5 מיליארד דולר.

עורכי הדו”ח מציינים כי מדובר בשנה שישית ברציפות של גידול דו-ספרתי בהכנסות הפרסום המקוון בארצות הברית.

ההכנסות ברבע הרביעי של שנת 2015 הסתכמו ב- 17.4 מיליארד דולר, גידול של 23% לעומת ההכנסות ברבע הרביעי של שנת 2014 וגידול בשיעור של 18% לעומת ההכנסות ברבע השלישי של שנת 2015.

הוצאות הפרסום הנייד [Mobile advertising] הסתכמו בשנת 2015 ב- 20.7 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 66% לעומת ההכנסות בשנת 2014.

הפרסום במדיה החברתית בשנת 2015 הסתכם ב- 10.9 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 55% לעומת ההכנסות בשנת 2014.

Worldwide Ad Spending: The eMarketer Forecast for 2016, דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 6 בפברואר 2016 אומר כי הוצאות הפרסום העולמיות יגדלו בשיעור של 5.7% בשנת 2016 ל- 542.55 מיליארד דולר (לעומת תחזית קודמת לגידול בשיעור של 5%). הבחירות לנשיאות והמשחקים האולימפיים בברזיל יהיו מקור ההכנסה הראשיים השנה. בסוף שנת 2020 יסתכמו ההוצאות, להערכת אימרקטר, ב- 674.24 מיליארד דולר.

דו”ח אחר של חברת המחקר אימרקטר אומר כי הגידול בהכנסות העולמיות של Google  יקטן לשיעור חד-ספרתי (9%) בשנת 2016 לאחר שיעור גידול דו-ספרתי (15%) שהיה בשנת 2015. אימרקטר מעריכה כי ההכנסות יגדלו השנה ל- 57.8 מיליארד דולר.

עוד מעריכה אימרקטר כי לאחר ירידה חדה בשנת 2014, ההכנסות מפרסום צמוד תוצאות חיפוש של Microsoft חזרו בשנת 2015 עם גידול של 20.8% וגידול צפוי בשיעור של 15% בשנת 2016.