דו”ח חדש של App Annie: הורדות היישומונים בעולם ב- 2017 הסתכמו ב- 175 מיליארד וההוצאות הצרכניות הגיעו ל- 86 מיליארד דולר

2017 Retrospective: A Monumental Year for the App Economy, דו”ח של App Annie  שפורסם ב- 17 בינואר 2018 אומר כי הורדות היישומונים בעולם בשנת 2017 הסתכמו ב- 175 מיליארד ואילו ההוצאות הצרכניות עבור ההורדות הללו הגיעו ל- 86 מיליארד דולר.

הנתונים הללו הם תוצאה בעיקר של גידול בשווקים הצומחים ובהם סין, הודו, ברזיל ורוסיה [מדינות BRIC, בראשי תיבות בלועזית].

סין ממשיכה להוביל בתחום זה כשאת המקום השני תפסה הודו אשר הדיחה ממנו את ארצות הברית (שירדה למקום השלישי). בארה”ב המשתמשים מורידים שלושה יישומונים בחודש. 70% דיווחו כי הם הורידו לפחות יישומון אחד.

יצויין כי בתחילת חודש ינואר דיווחה חברת Sensor Tower כי מספר ההורדות העולמיות הסתכמו אשתקד ב- 91.5 מיליארד כשהפער מקורו בשיטת איסוף הנתונים השונה בין שני הגורמים הללו.

לדברי App Annie, במרבית השווקים משתמש הסמרטפון הממוצע הוא בעל יותר מ- 80 יישומונים במכשיר שלו והוא משתמש בקרוב ל- 40 מהם בחודש (או, בין שליש למחצית מכלל הישומונים במכשיר שלהם בחודש, בממוצע).

הצרכנים משתמשים ביישומונים קרוב לשלוש שעות ביום בממוצע. השווקים רשמו בממוצע כ- 30% גידול בזמן הממוצע המוקדש מאז שנת 2015. במקצת מהשווקים (לרבות ארה”ב, ברזיל ורוסיה) משתמשי הסמרטפונים השתמשו ביישומונים ניידים משך זמן של פי שבעה ממשך הזמן שלהם באינטרנט נייד, והתחברו אליהם בתכיפות גדולה פי 13, בהתאמה.