דו”ח חדש של קומסקור מציע תובנות על המגמות הראשיות השנה בתחום המדיה הדיגיטלית בארצות הברית

2012 U.S. Digital Future in Focus, דו”ח שנתי של חברת comScore שפורסם ב- 9 בפברואר 2012, מציע תובנות על המגמות הראשיות השנה בתחום הדיגיטלי בארצות הברית בנושאים כמו מדיה חברתית ורשתות חברתיות, מנועי חיפוש, וידיאו מקוון, פרסום דיגיטלי, מובייל וסחר אלקטרוני. זאת בהסתמך על מה שקרה בנושאים הללו בשנת 2011.

בין היתר נאמר בדו”ח כי בשנה שעברה היוו הרשתות החברתיות 16.6% מכלל הדקות המקוונות שהשקיעו המשתמשים בסוף שנת 2011. פייסבוק ממשיכה להוביל בתחום זה.

למרות המעמד המבוסס של Google בשוק מנועי החיפוש בארה”ב הרי שאשתקד Bing הפתיעה ודחק מהמקום השני את Yahoo!, לראשונה.

יותר ממאה מיליון אמריקנים צפו בתוכן וידיאו מקוון ביום ממוצע בשנה שעברה, גידול של 43% לעומת השנה הקודמת.

בסוף השנה שעברה, יותר מ- 8% מכלל התעבורה הדיגיטלית נצרכה באמצעות מכשירים ניידים דוגמת טלפונים חכמים (סמרטפונים) ומחשבי לוח (טבלטים) ולא באמצעות “האינטרנט הקלאסי”.