דו”חות חדשים לגבי המכירות העולמיות של שעונים חכמים [Smartwatches]

חב’ המחקר Strategy Analytics: גידול של 67% במכירות העולמיות של שעונים חכמים [Smartwatches] ברבע השלישי של 2018

חב’ המחקר Strategy Analytics מצביעה על גידול בשיעור של 67% במכירות העולמיות של שעונים חכמים [Smartwatches] ברבע השלישי של שנת 2018 ל- 10 מיליון יחידות.

לדברי סטרטג’י אנליטיקס, את המקום הראשון ממשיך להוביל ה- Apple Watch עם נתח שוק בשיעור של 45%. חברת Fitbit דילגה למקום השני.

חב’ המחקר Counterpoint Technology Market Research: גידול של 53% במכירות העולמיות של שעונים חכמים [Smartwatches] ברבע השלישי של 2018

דו”ח של חברת המחקר Counterpoint Technology Market Research מצביע על גידול בשיעור  של 53% במכירות העולמיות של שעונים חכמים [Smartwatches] ברבע השלישי של שנת 2018.

את המקום הראשון ממשיכה להוביל חברת Apple  עם נתח שוק בשיעור של 30% [לעומת נתח שוק בשיעור של 35% ברבע השלישי של שנת 2017].

חברת Fitbit דילגה למקום השני [עם נתח שוק בשיעור של 16% לעומת 6% אשתקד, גידול בשיעור של 348%].

חברת המחקר מצביעה גם על כך שפלח השעונים החכמים לילדים [kids’ smartwatch] גדל במהירות רבה בעיקר באסיה כשאת עיקר הגידול מובילים מותגים סיניים.

לדבריה, עד סוף שנת 2018, הנתח של שעונים בעלי יכולות סלולר [cellular-capable watches] יגיע ככל הנראה לשיעור של 20% מכלל מכירות השעונים החכמים העולמיות.

עוד אומרת חברת המחקר Counterpoint Technology Market Research כי ה- Apple Watch ממשיך להוביל את ההעדפות של הצרכנים האמריקנים לגבי שעונים חכמים עם נתח בשיעור של 42% לפני Samsung עם נתח בשיעור של 24% ו- Fitbit עם נתח בשיעור של 14%.