דואר ישראל פירסם קול קורא לשיתופי פעולה טכנולוגיים וחדשניים אפשריים עימו, בין היתר בתחומי פינטק וארנק דיגיטלי

הגוף המפרסם: חברת דואר ישראל בע”מ [[email protected]]

נושא המכרז: קול קורא לשיתופי פעולה טכנולוגיים חדשניים

מס’ המכרז: 164103/2020

תאריך פרסום: 24 ביוני 2020

מועד אחרון: 23 ביולי 2020

הערות: בין היתר נאמר בקול הקורא (לאחר רקע מפורט על פעילויות הדואר כיום) כי “חברת דואר ישראל רואה חשיבות רבה בהתייצבות בחזית הטכנולוגיה והפיכתה למובילה בהטמעת חדשנות באמצעות אימוץ טכנולוגיות ופיתוחים חדשניים, הן לצורך שיפור רמת השירות לקהל לקוחותיה והן לטובת שיפור תוצאותיה העסקיות.

“על רקע החלטת הממשלה להטמעת תוכנית חדשנות בקרב חברות ממשלתיות (מיום 24 במאי 2018) וכן חוזר חדשנות של רשות החברות הממשלתיות (מיום 24 בספטמבר 2017), חברת דואר ישראל ממשיכה לקחת חלק פעיל בקידום ותמיכה בפיתוח שירותים ומוצרים על בסיס טכנולוגי הן באמצעות הידע והניסיון שנצבר בחברה והן באמצעות שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים אשר יגישו הצעותיהם במסגרת קול קורא זה.

“שיתופי הפעולה של חברת דואר ישראל עם חברות טכנולוגיה ישראליות ובינלאומיות מאפשרים את חיזוק הידע והיכולות העסקיות והטכנולוגיות של חברת דואר ישראל ביחס לשוק המקומי והעולמי וכן יצירת מגוון שירותים חדשים ומתקדמים לקהל לקוחותיה”.

חברת דואר ישראל מעוניינת לקבל הצעות ממציעים “להם מוצרים, שירותים ויוזמות לקידום ופיתוח פיתרונות חדשניים הרלבנטיים לחברת דואר ישראל לרבות בתחומים הבאים:

+ פינטק, ארנק דיגיטלי, תקבולים ותשלומים;

+ ניבוי ועמילות מכס אוטומטית;

+ ניהול עומסים ותחזיות בשרשרת אספקה;

+ ניהול ואוטומציית מרלו”ג;

+ אופטימיזציית Last Mile;

+ טכנולוגיית איתור נפחים במטוסים ואוניות;

+ פיתרונות טכנולוגיים OCR”.

“לחברת דואר ישראל סביבה, יכולת ומסה קריטית אשר יכולה להוות אתר ביטא לחברות הזנק […] כדי לאפשר בחינת התאמתם של מוצרים או שירותים של החברות המציעות לצרכי חברת דואר ישראל. חברת דואר ישראל תנגיש משאבים טכנולוגיים וניהוליים העומדים לרשותה  וכן את הידע הטכנולוגי, האקדמי, המקצועי והעיסקי של אנשיה לשם סיוע בהתאמה, בדיקה ויכולת הטמעת המוצרים או השירותים של המציעים במערכות או באתרי חברת דואר ישראל”.