דואר ישראל: מכרז לתכנון, אספקה והתקנה של תשתיות וכלי אבטחת מידע, מתן שירותי תפעול ותחזוקה למערכות המותקנות בחברת הדואר ולמערכות שיסופקו ומתן שירותי ייעוץ (מכרז רב-שלבי)

הגוף המפרסם: חברת דואר ישראל

נושא המכרז: מכרז לתכנון, אספקה והתקנה של תשתיות וכלי אבטחת מידע, מתן שירותי תפעול ותחזוקה למערכות המותקנות בחברת הדואר ולמערכות שיסופקו ומתן שירותי ייעוץ (מכרז רב-שלבי)

מס’ המכרז: 141284

מועד אחרון: 20 במארס 2018

הערות: בין תנאי הסף:

במהלך השנים 2012-2017 ביצע המציע לפחות שלושה פרוייקטים של אספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של תשתיות וכלי אבטחת מידע מבוססים חומרה ותוכנה, שכל אחד מהם (בנפרד) מקיים אחר הדרישות הבאות: התשתיות וכלי אבטחת המידע שסופקו והותקנו במסגרת כל אחד מן הפרוייקטים, סיפקו/מספקים שירותים ל- 500 משתמשים לפחות, הפרוסים ב- 10 אתרים לפחות; העלות הכספית של אספקת התשתיות וכלי אבטחת המידע והתקנתם הייתה לפחות בשווי של 1.5 מיליון ש”ח (כולל מע”מ) לפחות; במסגרת כל פרוייקט סיפק המציע שירותי תחזוקה עם SLA מוגדר במשך תקופה של שנה אחת לפחות.

נכון למועד הגשת ההצעה למכרז מספק המציע שירותי תחזוקה לפרוייקט אחד לפחות מן הפרוייקטים שפורטו על ידו במענה לדרישת הסף.

המציע – ספק/שותף ברמת Gold/Platinum של חברות אבטחת המידע: חברת Cisco Systems, או Check Point Software Technologies, או Palo Alto Networks, או Imperva, או Trend Micro.

המציע עומד בדרישות התקן הבין – לאומי ISO 9001 מערכת ניהול איכות מהדורת שנת 2008 או שנת 2015 ובידו אישור/תעודה (בתוקף) על עמידתו בדרישות התקן מאת גורם מסמיך בישראל. 1.1.5 המציע עומד בדרישות התקן הבין – לאומי ISO 27001 (מערכת ניהול אבטחת מידע) ובידו אישור/תעודה (בתוקף) על עמידתו בדרישות התקן מאת גורם מסמיך בישראל.

על המציע להציע מנהל שירותים מטעמו שישמש כ- POC ויהיה אחראי מטעמו לניהול ולביצוע השירותים נשוא המכרז, העומד בשורה של דרישות.

במכרז זה יתקיים הליך תחרותי נוסף, כמפורט במסמכי המכרז.