גרטנר: סקר בקרב 1,500 נשאלים מצא כי רק 12% מהם סבורים שהארגון שלהם מצוי ברמה גבוהה של מוכנות להתמודדות עם השלכות נגיף קורונה

15:15 13.03.2020

קטגוריות: כללי

תגים: , , ,

ביום רביעי, 11.3.2020, דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: חברת המחקר גרטנר: סקר בקרב 1,500 נשאלים מצא כי רק 12% מהם סבורים שהארגון שלהם מצוי ברמה גבוהה של מוכנות להתמודדות עם השלכות נגיף קורונה; 26% סבורים שלנגיף תהיה השפעה קטנה בלבד או כלל לא על הארגון שלהם; “היעדר אמון זה מצביע על כך שארגונים רבים מתייחסים לניהול סיכונים בדרך מיושנת ושאינה יעילה. ארגונים המוכנים בצורה הטובה ביותר והנערכים למזער את השיבושים הצפויים מ- CoronaVirus – יכולים לצפות ליהנות מיתרונות עסקיים רבים לעומת עמיתיהם שאינם מוכנים”; גרטנר מפרסמת שלוש פעילויות הדחופות ביותר למנמ”רי הארגונים לנקוט עתה בשל COVID-19.

חברת המחקר Gartner  פירסמה ב- 11 במארס 2020 ממצאי סקר שערכה ב- 6 בחודש בקרב משתתפי וובינר בנושא המשכיות עסקית (Business Continuity, BC), בו הם נשאלו לגבי רמת המוכנות של הארגון שלהם לאור  COVID-19.

מקרב המשתתפים בסקר, 56% מהמשיבים דירגו עצמם כמוכנים במידה מסויימת ואילו 11% אמרו כי יחסית אינם מוכנים או אינם מוכנים ברמה גבוהה.

רק שני אחוזים מהנשאלים אמרו כי הארגון שלהם יכול להמשיך לפעול כרגיל בנסיבות הנוכחיות, נתון הממחיש את הטווח הגדול של עסקים העלולים להיות מושפעים מהתפשטות הנגיף.

24% מהנשאלים צופים לשיבושים קלים בפעילות ואילו 57% צופים שהפעילות תקטן במידה מסויימת. 16% צופים לפגיעה קשה בפעילות ואילו 1% צופה להשבתה מוחלטת של הפעילות.