גרטנר מייעצת לארגונים: הגבילו את הזמן שאתם מקדישים לגירסת הבטה של חלונות 8 עד שתסיימו יישום מלא של חלונות 7

דו”ח של חברת המחקר Gartner שפורסם ב- 2 במארס 2012 קובע כי ארגונים המצויים עדיין בתהליך המעבר מ- Microsoft Windows XP אל Windows 7 צריכים להמשיך בתהליך זה. אחרים צריכים לשקול האם התועלות בחלונות 8 מצדיקות יישום מעבר לזה במחשבי לוח (טבלטים). גרטנר מייעצת לארגונים: הגבילו את הזמן שאתם מקדישים לגירסת הבטה של חלונות 8 עד שתסיימו יישום מלא של חלונות 7

בדו”ח נאמר עוד כי גרטנר צופה שמיקרוסופט תשיק את חלונות 8 בסביבות הרבע הרביעי של 2012. למרות השם שניתן לגירסת הבטה [Consumer Preview (CP)] מציע מיקוד צרכני הרי שקיימם בה רכיבים שלארגונים יש בהם עניין במיוחד בתחום תמיכה בטבלטים.

“הרכיבים הידידותיים לטבלטים ימשכו תשומת-לב אולם אנו ממליצים שרוב הארגונים ימשיכו להחליף את Windows XP ואת Vista ב- Windows 7 עבור מרבית המחשבים האישיים האחרים. חלונות 7 התקבל בצורה טובה מאוד והוא בשל ויציב יחסית. גם אם חלונות 8 יושק כמצופה הרי שמרבית יצרני התוכנה העצמאיים יזדקקו ל- 9-18 חודשים כדי לתמוך בצורה רשמית בתוכנה שלהם באמצעות מערכת הפעלה חדשה, דבר שמשמעותו שרק בשלהי 2013 או תחילת 2014 חלונות 8 יהיה בשל מספיק ליישום נרחב”.