גרטנר: גידול בניטור התנהגות עובדים בסביבה דיגיטלית מצד המעסיקים

Conduct Digital Surveillance Ethically and Legally: 2012 Update, דו”ח של חברת המחקר Gartner שפורסם ב- 29 במאי 2012, מצביע על כך שחל גידול בניטור התנהגות עובדים [Monitoring employee behavior] בסביבה דיגיטלית מצד המעסיקים ו- 60% מהארגונים צפויים בשנת 2015 ליישם מדינויות רשמיות בדבר ניטור מדיה חברתית חיצונית לשם איתור כשלי ואירועי אבטחה.

לדברי גרטנר, ארגונים רבים כבר מפעילים ניטור של מדיה חברתית כחלק מניהול ומשיווק מותג [brand management/ marketing] אולם פחות מעשרה אחוזים מהארגונים משתמשים כיום באותן הטכניקות כחלק מתוכניות ניטור האבטחה שלהן.