גמר התחרות של תוכנית אות ההוקרה על חדשנות בשירות המדינה התקיים בפעם השישית ע”י אגף לאיכות ומצוינות בנציבות שירות המדינה

נציבות שירות המדינה (נש”מ) הודיעה כי גמר התחרות של תוכנית אות ההוקרה על חדשנות בשירות המדינה לשנה זו, התקיים השבוע (23.12.2019) בפעם השישית, על ידי האגף לאיכות ומצוינות בנציבות שירות המדינה. “התחרות נועדה להוקיר מנהלים, עובדים וצוותים על יוזמות של חדשנות, לפתח מודעות לחשיבות יישומה של חדשנות ולעודד יוזמות של חדשנות בעתיד”.

לתחרות הוגשו 55 יוזמות ממשרדי הממשלה ומיחידות הסמך, 20 יוזמות ממשרד הבריאות ובתי החולים הממשלתיים, ו- 35 יוזמות מכלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך. לגמר עלו 24 יוזמות בשני מסלולי שיפוט מקבילים [האחד, בראשותו של עו”ד אסא קלינג לשעבר מנהל רשות הפטנטים, והשני, בראשותו של ד”ר בנימין דוידזון לשעבר מנהל המרכז הרפואי אסף הרופא]. שתי ועדות השיפוט בחרו את היוזמות המצטיינות, אשר ההוקרה להן תוענק בטקס השנתי המרכזי על הישגים מיוחדים בשירות המדינה, שיקיים האגף בחודש מארס.

אותות הוקרה שהוכרזו:

במסלול משרדי הממשלה ויחידות הסמך:

+ במקום הראשון: “טכנולוגיות חדשניות וייחודיות לנשק לייזר רב עוצמה”, משרד הביטחון.
+ במקום השני: “פלטפורמה ממשלתית שיתופית להשגת מידע מרחביgovmmap,  [אתר המפות הממשלתי]”, המרכז למיפוי ישראל (מפ”י).

+ את המקום השלישי חולקים יחדיו: “אקסלרטור שותפויות: תוכנית לדיפלומטיה חדשנית”, משרד החוץ; “שירות שליחת הודעות לבעלי זכויות בנכס”, משרד המשפטים.

במסלול בריאות:

+ את המקום הראשון חולקים יחדיו: “טיפול פסיכיאטרי כוללני מקוון בסביבה הביתית”, המרכז הרפואי ע”ש חיים שיבא, תל השומר; “שיקום לב מרחוק (טלה-שיקום/בבית)”, המרכז הרפואי ע”ש חיים שיבא, תל השומר.

+ במקום השני: “טיפול בהפרעות חרדה באמצעות מציאות מדומה”, המרכז לבריאות הנפש, באר שבע [המסונף לפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב].

+ במקום השלישי: “קידום בריאות השיניים בגני טרום חובה”, משרד הבריאות.