גידול של 1.5% בהוצאות הפרסום בארה”ב בתשעה החודשים הראשונים של 2011

דו”ח של חברת Kantar Media שפורסם ב- 19 בדצמבר 2011 אומר כי בתשעה החודשים הראשונים של 2011 חל גידול של 1.5% בהוצאות הפרסום בארצות הברית והן הסתכמו ב- 104.7 מיליארד דולר.

ברבע השלישי של השנה חלה האטה בגידול בהוצאות והגידול היה בשיעור של 0.4% בהשוואה לרבע השלישי של שנת 2010.

בתחום האינטרנט חל גידול של 15.8% ב- display advertising ברבע השלישי של השנה וגידול של 10.1% בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה.

לעומת זאת בפרסום מבוסס תוצאות חיפוש [paid search] חלה ירידה של 14.4%(-) ברבע השלישי של השנה וירידה של 2.1%(-) בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

דו”ח של חברת Berg Insight שפורסם ב- 21 בדצמבר 2011 אומר כי 15.2% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות המקוונות יהיו במכשירים ניידים (או, 3.8% מכלל הוצאות הפרסום בכל סוגי המדיה). לדברי חברת המחקר, שוק הפרסום והשיווק הנייד העולמי יגדל בשיעור גידול שנתי מצטבר של 37%: מ- 2.6 מיליארד אירו ב- 2010 ל- 17.2 מיליארד אירו ב- 2016.