גידול של פי עשרה בחיפושים הקשורים לאולימפיאדה שבוצע באמצעות מכשירים ניידים; 37% מהחיפושים בישראל – לגבי האולימפיאדה

בבלוג שלה פירסמה חברת Google פוסט שפורסם ב- 6 באוגוסט 2012 האומר כי המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 היו המשחקים הראשונים המאופיינים כ”מרובי מסכים”: המשחקים צפו באירועי הספורט באמצעות טלוויזיות, מחשבים, טלפונים חכמים (סמרטפונים) ומחשבי לוח (טבלטים). לעיתים קרובות השימוש במספר מכשירים היה בו-זמנית.

לדברי גוגל היו נקודות זמן מסויימות במהלך המשחקים האולימפיים בהן היקף החיפוש אחר ערכים הקשורים למשחקים באמצעות טבלטים וסמרטפונים היה גדול יותר מאשר החיפוש שבוצע באמצעות מחשבים.

גוגל מצביעה על גידול של פי עשרה בחיפוש ערכים הקשורים למשחקים האולימפיים שבוצע באמצעות מכשירים ניידים במהלך השבוע הראשון של המשחקים לעומת השבוע עד לפתיחתם.

גוגל מספקת נתונים לגבי הנתח של חיפושים הקשורים למשחקים האולימפיים ביומיים הראשונים של המשחקים (27 ו- 28 ביולי 2012) ואשר בוצעו באמצעות סמרטפונים וטבלטים: ביפן – נתח של 55%; בארה”ב – 47%; בבריטניה – 46%; באוסטרליה – 45%; בישראל – נתח של 37%.